یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

مدیر کل حفاظت محیط زیست یزد، گفت: طی مطالعات میدانی و گشت و کنترل منطقه محیط بانان موفق به ثبت تصاویری از گونه نادر «گربه پالاس» شدند و اکنون این گونه به عنوان نماد حیات وحش شهرستان تفت معرفی شده است.

وب‌گاه فرارو

به علت تشدید بارندگی‌ها فعالیت آموزشی مدارس 4 شهرستان سیستان و بلوچستان فردا (شنبه 19 اسفند) در همه دوره‌های تحصیلی غیرحضوری است.

وب‌گاه فرارو

طبق داده‌های مرکز آمار، 10 استان «سیستان و بلوچستان»، «هرمزگان»، «کرمانشاه»، «لرستان»، «کردستان»، «چهارمحال و بختیاری»، «اردبیل»، «خوزستان»، «گلستان» و «بوشهر» بالاترین نرخ بیکاری مردان را در پاییز امسال به ثبت رسانده‌اند.

وب‌گاه فرارو

پدر 40 ساله خانواده که اکنون در بیمارستان بستری و به موادمخدر اعتیاد دارد، به دلایل نامشخصی دست به آتش‌افروزی مرگبار زده است.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از فعالیت دو سامانه ناپایداری جو و گذر متناوب ابر‌های همرفتی از فردا شنبه 19 اسفند ماه تا روز سه شنبه 22 اسفندماه در استان تهران، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه شنبه 19 اسفند تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال روزانه اعتقاد مثبتی درباره روزی که می خواهیم شروع کنیم می دهد. فال روزانه ممکن است برای برخی نشان دهنده روزهای عالی و برای برخی روزشهای ناامید کننده باشد اما آنچه فال روزانه به شما اطلاع می دهد همان باور درونی تان است که شما را سوق به شادی یا غم می دهد. فال روزانه بر اساس ماه...

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، گفت: امسال هفتمین سالی است که کمپین «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» را دنبال می‌کنیم؛ ما مخالف برگزاری این جشن نیستیم، اما شرایط برگزاری برای همه باید ایمن باشد.

وب‌گاه فرارو

تیراندازی در مراسم عروسی روستای چاه کبگان بخش اسیر، شهرستان مُهر، جان کودک 9 ساله را گرفت.

وب‌گاه فرارو

میدان شهدای هفتم تیر از سمت جنوب با خیابان شهید مفتح و از سمت غرب با بلوار کریم‌خان زند و خیابان قائم مقام فراهانی و از سمت شمال با خیابان شهید مفتح، بهارشیراز و بزرگراه مدرس در پیوند است.

وب‌گاه فرارو

اولین بار در سال 1324 ه. ق مدرسه‌ای به نام مدرسه دوشیزگان به وسیله بانو بی‌بی خانم وزیراف، برای دختران باز شد.

وب‌گاه فرارو

نتایج یک مطالعه متاآنالیز نشان داد که به ازای هر 200 گرم مصرف روزانه لبنیات که عمدتا به عنوان لبنیات کم چرب مصرف می‌شود، 16 درصد خطر افزایش فشار خون و 3 درصد خطر ابتلا به فشار خون بالا (HTN) کمتر می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی، به شایعات منتشر شده در خصوص این حادثه مبنی بر بروز حمله سایبری واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

50 درصد نارسایی کلیه و نارسایی قلب و سکته‌های قلبی به فشار خون بالا مرتبط است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت شنبه 19 اسفند را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن...

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، گفت: معلمان به هیچ وجه حق ندارند از دانش‌آموزان فیلم گرفته و منتشر کنند چرا که ممکن است از طریق پخش این فیلم، دانش‌آموز آسیب ببیند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محصولات لبنی سرشار از مواد مغذی از جمله پروتئین با کیفیت بالا، کلسیم، منیزیم و فسفر هستند که ممکن است به کاهش فشار خون و کاهش خطر ابتلا به پرفشاری خون کمک کند.