یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

عضو کمیته دستمزد شورا‌ی‌عالی کار گفت: «ساختار دستمزدها باید به‌صورت اساسی اصلاح شود. هدف از اجرای تعیین مزد این است که مزد تعیین‌شده بتواند معاش خانواده کارگر را پوشش دهد، درصورتی که دستمزد فعلی نمی تواند اقلام خوراکی خانوار کارگران را هم پوشش دهد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروهی از متخصصان «موسسه مغز کرمبیل» کانادا معتقدند آلزایمر در اصل بیماری مغزی نیست بلکه اختلال سیستم ایمنی در مغز است.

وب‌گاه فرارو

پروژه تخته فشرده پاک چوب در شوش با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه فرارو

داده‌های جدید نشان می‌دهد ماه گذشته میلادی، گرم‌ترین ماه فوریه ثبت‌شده در تاریخ تاکنون بوده است.

وب‌گاه فرارو

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران در سومین همایش شهرداران نواحی از نامگذاری 31 استان روی 31 میدان اصلی تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

دکتر حیدر محمدی در گفتگو با خبرنگاران، درباره وضعیت تامین داروی بیماران خاص و صعب‌العلاج با توجه به تعطیلات نوروزی گفت: داروی بیماران صعب‌العلاج همواره با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اختیار داروخانه‌های منتخب که برای توزیع این دارو‌ها انتخاب شده‌اند، قرار می‌گیرد. در مجموع ارتباطی میان توزیع دارو‌های بیماران صعب‌العلاج با ایام تعطیل و غیرتعطیل وجود ندارد.

وب‌گاه فرارو

هواشناسی اعلام کرد: فردا و پس‌فردا خطر سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان وجود دارد. در این مناطق نفوذپذیری خاک کم شده؛ یعنی به‌خاطر بارش زیاد، خاک آب کمی جذب می‌کند.

وب‌گاه فرارو

نرگس معدنی پور در گفتگو با خبرنگاران، در مورد سرانجام اجرای اهدای «نشان شهروندی» به تهرانی‌ها، تصریح کرد: مصوبه اهدای «نشان شهروندی» یکی از مصوبات خوب شورای شهر تهران بوده است؛ ولی متأسفانه از سال 98 که این پیشنهاد به تصویب رسیده تاکنون هیچ جلسه‌ای برای اجرایی شدن این مصوبه برگزار نشده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بالا رفتن سن یک فرایند طبیعی است و شما نمی‌توانید پروسه پیری را متوقف کنید اما... بالا رفتن سن یک فرایند طبیعی است و شما نمی‌توانید پروسه پیری را متوقف کنید اما راهکار هایی هستند که به شما کمک می کنند تا جوان تر از سن تان دیده شوید و بتوانید صورت، بدن و ذهن خود را جوان تر از آن چیزی که هستید نشان دهید. موهایتان را صاف کنید

وب‌گاه فرارو

«در پی اعلام فوریت‌های پلیسی 110 مبنی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو در محور مهران؛ تقاطع مهران به بان رحمان، بلافاصله کارشناسان پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.»

وب‌گاه فرارو

در پی اعتراض گسترده کاربران اسنپ از گزینه "عجله دارم" که منجر به افزیش 20 تا 30 درصدی کرایه پایه مسیر‌های درخواستی می‌شد و در پی ورود تعزیرات و دیوان عدالت اداری به این موضوع، از عصر امروز پنجشنبه 17 اسفند کاربران اسنپ گزارش دادند که گزینه "عجله دارم" از اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی حذف شده است.

وب‌گاه فرارو

«بیش از 4 میلیون و 400 هزار نفر مصرف‌کننده مستمر و غیرمستمر مواد مخدر در کشور داریم.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از غذاها می توانند به میزان قابل توجهی به آبرسانی روزانه بدن کمک کنند.

وب‌گاه فرارو

20 شهریور سال 1401 دختر 22 ساله‌ای به نام سحر با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد که مرد میانسالی پس از خوراندن آبمیوه مسموم او را مورد تعرض قرار داده است.

وب‌گاه فرارو

«دادستانی با جدیت به این موضوع ورود کرده و خوشبختانه گروه‌های سازمان‌یافته سقط جنین در برخی استان‌ها کشف و متلاشی شده‌اند.»