یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

«در سال جاری برای اولین بار خرداد ماه شهریه مدارس غیردولتی ابلاغ شد و برای سال آینده در تلاشیم تا فروردین 1403 شهریه‌ها تعیین و ابلاغ شود.»

وب‌گاه فرارو

«فارغ از این که با چه کیفیتی رسیدگی بشود این نوع جلوگیری از اجرای کنسرت، به عنوان ممانعت از حق قابل پیگیری قانونی است و هم‌چنین ماده 570 قانون مجازات به آن اشاره کرده‌است. جلوگیری از حقوق اساسی که قانون مقرر کرده از قبیل موضوعات قابل تعقیب و پیگیری است، چون برای جبران خسارات وارده هم مسئولیت کیفری وهم حقوقی ایجاد می‌شود.»

وب‌گاه فرارو

«نیروگاه شازند اراک که مازوت سوزی داشتیم هم، زمان بسیار کوتاه بود و هم مقدار سوخت مازوت یک سوم سال قبل بود. در شهر اصفهان نیز آنچه که در حقیقت برای خط انتقال لوله گاز رخ داد مازوت به صورت موقت اتفاق افتاد.»

وب‌گاه فرارو

براساس پیگیری‌های به عمل آمده، به دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی آب‌گرم ازرو بخش بندپی شرقی پلمب و در صورت فک پلمب و یا استفاده از آن مکان جرم تلقی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

«سیل خسارت زیادی در جنوب استان سیستان و بلوچستان به جا گذاشت. این سیل از 26 شهرستان، 16 شهرستان استان را درگیر آب گرفتگی کرد که در این میان جمعیتی حدود 400 هزار نفر و بیش از 1000 روستا آسیب دیده‌اند.»

وب‌گاه فرارو

«با فوق دیپلم کامپیوتر و لیسانس حسابداری هم این مراکز را تاسیس کرده اند. بعد تزریق ژل، بوتاکس، میکرونیدلینگ و مزوتراپی و را آموزش می‌دهند! این‌ها تازه اعمال سبکش است. بعد تبلیغات می‌کنند که مثلا زنان خانه دار! چرا درآمد ندارید!»

وب‌گاه فرارو

«ساعت 6 و نیم صبح امروز، اتوبوس مسافربری مسیر لار به شیراز بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده در کیلومتر 40 جاده شیراز به سروستان دچار حادثه شد.»

وب‌گاه فرارو

«باتوجه به شرایط جوی، خطر ریزش سنگ در مسیر‌های کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج - چالوس دوراز انتظار نیست.»

وب‌گاه فرارو

«پیش از ظهر شنبه تا بعد ظهر یکشنبه 19 تا 20 اسفندماه در شهرستان‌های زرآباد، فنوج، لاشار، قصرقند، نیکشهر، سرباز، راسک، کنارک، چابهار، دشتیاری و مهرستان، رخداد بارش باران، برخی نقاط رگبار شدید رعد برق و احتمال بارش تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.»

وب‌گاه فرارو

از ظهر پنجشنبه تا روز جمعه شب افزایش ابر در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده و وزش باد شدید و در نیمه شمالی آستان بخصوص ارتفاعات بارش باران و برف و مه و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ناوگان به کار گیرند تا این اتفاقات تکرار نشود».

وب‌گاه فرارو

«طبق مطالعات انجام شده، در حال حاضر 30 درصد نان در کشور تبدیل به ضایعات می‌شود که معادل دو میلیون تن است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوکی استخوان یکی از رایج‌ترین بیماری‌هایی است که در سالمندان بروز پیدا می‌کند، اما می‌تواند در هر سنی رخ دهد. حدود نیمی از زنان مسن‌تر از 45 سال و 90 درصد زنان مسن‌تر از 75 سال به بیماری پوکی استخوان مبتلا می‌شوند. مردان مسن نیز به پوکی استخوان مبتلا می‌شوند که البته میزان ابتلای آنان کمتر از زنان است. به طور تقریبی از هر سه زن یک نفر و از هر دوازده مرد، یک نفر به پوکی استخوان مبتلا...

وب‌گاه فرارو

«با ورود سامانه بارشی به کشور، پنجشنبه (17 اسفند) در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، زنجان، کرمانشاه، قزوین، البرز، تهران، همدان، لرستان، شمال استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری و خوزستان بارش برف و باران رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.»

وب‌گاه فرارو

حادثه زمانی اتفاق افتاد که بخشی از شرکت در حال تعمیرات و اورهال بود که دچار یک حادثه جزئی شد، اما دو کارگر در این حادثه مصدوم شدند.

وب‌گاه فرارو

«بعد از ظهر هوا در تهران ابری می‌شود و بارندگی داریم و افرادی که می‌خواهند به شمال کشور بروند بدانند که در مسیر با بارش برف رو به رو می‌شوند. هوای تهران فردا هم سردتر می‌شود. پس سردترین بامداد در تهران صبح روز شنبه است.»