یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

دانشکده علوم ورزشی دانشگاه اصفهان درخصوص کلیپی که با عنوان جشن فارغ التحصیلی این دانشکده در فضای مجازی منتشر شده است، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد باهدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و برخورد قانونی با گران‌فروشان و استقرار مسئول پاسخگو از سوی ایرلاین‌ها در ترمینال‌های فرودگاهی تأکید کرد.

وب‌گاه فرارو

مرکز آمار ایران با انتشار نموداری اعلام کرد: با کاهش شدید نرخ رشد جمعیت، در برآورد‌های جدید جمعیت ایران سال 1425 به سقف 93 میلیون و 700 هزار نفر خواهد رسید و از این سال به بعد، روند نزولی جمعیت کشور آغاز خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

بانکی‌پور، نماینده مجلس: این قانون بعد از عید اجرا خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

علی‌رغم حذف «عجله دارم»، به واسطه کاربردی بودن و نفع این گزینه برای هر دو گروه کاربران، همچنان از طریق مذاکرات، جلسات و گفتگو‌ها به دنبال اثبات کارکرد این گزینه به دستگاه‌های مربوطه هستیم.

وب‌گاه فرارو

درحال حاضر با وجود 22 میلیارد و 930 میلیون مترمکعب آب ذخیره شده در سد‌های کشور، 46 درصد ظرفیت مخازن سد‌ها پُر و 54 درصد این ظرفیت خالی است.

وب‌گاه فرارو

سیل هفته گذشته خسارت‌های زیادی به مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان وارد کرد.

وب‌گاه فرارو

در اطلاعیه پلیس به مناسبت ماه رمضان آمده است: متصدیان هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران‌های بین راهی، پایانه‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه آهن با اخذ مجوز از مراکز ذی ربط، ضمن رعایت شئون اسلامی و متناسب سازی فضا‌ها و پوشاندن فضای خود (به نحوی که از بیرون قابل رؤیت نباشد) می‌توانند به مسافران خدمات ارائه کنند

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل مترو تهران گفته است که عقب‌ماندگی‌های مترو به خاطر تحریم‌هاست که حرف درستی است، اما مخالف اظهار نظر شهردار تهران است که فکر می‌کند مشکلات به خاطر بی‌عرضگی مسئولان است نه تحریم‌ها.

وب‌گاه فرارو

10 راهکار که شب‌ها به لاغری شما کمک می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس یک مطالعه وسیع جدید جهانی که به تازگی در نشریه معتبر «لنست» منتشر شده، بیش از یک میلیارد نفر (880 میلیون بزرگسال و 159 میلیون کودک و نوجوان) در جهان مبتلا به چاقی هستند و نرخ چاقی طی سه دهه گذشته در جمعیت بزرگسال بیش از 2 برابر و در کودکان و نوجوانان بیش از 4 برابر شده است. این مطالعه توسط امپریال کالج لندن به رهبری پروفسور مجید عزتی،...

وب‌گاه فرارو

اشغال ایران در زمان جنگ جهانی دوم معمولا به عنوان «اشغال انگلیسی - روسی» شناخته می‌شود، اما واقعیت این است که در سال 1942، کشور آمریکا نیز با ارسال 30 هزار نیرو به اشغالگران پیوست. ماموریت آمریکایی‌ها در ایران ایجاد یک دالان ارتباطی برای رساندن تجهیزات و کمک‌های لازم به شوروی بود.

وب‌گاه فرارو

ویتامین B 2 یا ریبوفلاوین یک ویتامین محلول در آب است که به طور طبیعی در غذا‌ها وجود دارد، به غذا‌ها اضافه می‌شود و به عنوان مکمل در دسترس است. ویتامین B 2 (ریبوفلاوین) یک ریزمغذی ضروری است که به رشد و عملکرد خوب سلول‌ها کمک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

به‌تازگی نیز مسوولان وزارت نیرو از راه‌اندازی سومین نیروگاه حاصل از تصفیه فاضلاب شهری این‌بار در تصفیه‌خانه فاضلاب غرب تهران با ظرفیت اسمی 7.2 مگاوات خبر دادند، با بهره‌برداری از این نیروگاه ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر و بیوگاز در طرح فاضلاب شهر تهران به 14.6 مگاوات می‌رسد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به علت مسدود شدن محور کندوان افزود: این محور به دلیل عملیات راهداری مسدود است.

وب‌گاه فرارو

عضو کمیته دستمزد شورا‌ی‌عالی کار گفت: «ساختار دستمزدها باید به‌صورت اساسی اصلاح شود. هدف از اجرای تعیین مزد این است که مزد تعیین‌شده بتواند معاش خانواده کارگر را پوشش دهد، درصورتی که دستمزد فعلی نمی تواند اقلام خوراکی خانوار کارگران را هم پوشش دهد.»