یک‌شنبه 25 مرداد 1405

رژیم غذایی

رژیم غذایی

خبرگزاری تسنیم

متاسفانه در حال حاضر، کارخانه‌های آرد بمنظور کاهش هزینه‌ها و افزایش سود، چندین برابر حد مجاز، سبوس‌گیری از آردها انجام می‌دهند؛ این موضوع نه تنها به کیفیت نان آسیب می‌زند بلکه می‌تواند به بروز بیماری‌ها مختلف در مصرف‌کنندگان نان‌های سفید منجر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطالعات محققان دانشگاه کالیفرنیا نشان می‌دهد که مردانی که رژیم غذایی ناسالم و پر کلسترول دارند باعث افزایش سه برابری خطر بیماری قلبی در فرزندان دختر فرد می‌شود یک مطالعات محققان دانشگاه کالیفرنیا نشان می‌دهد که مردانی که رژیم غذایی ناسالم و پر کلسترول دارند باعث افزایش سه برابری خطر بیماری قلبی در فرزندان دختر فرد می‌شود به گزارش عرشه آنلاین پژوهشگران می‌گویند، نتایج یک مطالعه نشان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر در سن 50 سالگی هستید شاید بخواهید بدانید که روزانه باید چه تعداد تخم مرغ مصرف کنید اگر در سن 50 سالگی هستید شاید بخواهید بدانید که روزانه باید چه تعداد تخم مرغ مصرف کنید به گزارش عرشه آنلاین تخم مرغ سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین A، سلنیوم و انواع ویتامین‌های B است، با این حال، اگر در سن 50 سالگی هستید شاید بخواهید بدانید که روزانه باید چه تعداد تخم مرغ مصرف کنید یا اصلا مصرف...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تخم‌مرغ‌ها به دلیل ارزش تغذیه‌ای خود امتیاز بالایی دریافت می‌کند به این معنی که لزوما باید آنها را در هر وعده غذایی مصرف کرد. مانند همه مواد غذایی سالم، تخم مرغ نیز در کنار سایر غذاهای حاوی مواد مغذی قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

کنگره ملی خلق چین برای نخستین بار از دهه 1950 تصمیم به افزایش سن بازنشستگی در این کشور گرفت.

وب‌گاه فرارو

تخم‌مرغ اغلب به‌عنوان غذایی فوق‌العاده معرفی می‌شود و به نقل از برخی سایت‌های سلامت، سالم‌ترین غذایی است که روی زمین پیدا می‌کنید.

وب‌گاه گسترش

فال روزانه، که شامل رویدادهای پیش روی شما در تاریخ امروز است، علاوه بر جنبه سرگرمی، می‌تواند شما را در برخی مسائل آگاه‌تر کند. گفته می‌شود که به فال اعتقاد نداشته باشید، اما نیم نگاهی به آن خالی از لطف نیست. بنابراین، بد نیست نگاهی به طالع بینی روزانه خود بیندازید. با ما همراه باشید تا در ادامه پاسخ فال امروزتان را بیابید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

متخصصان تغذیه معتقدند حتی در مصرف غذاهای سالم نیز باید احتیاط به خرج داد. تنها چند ماه پیش زنی در تعطیلات پس از نوشیدن چهار بطری آب در عرض 20 دقیقه جان خود را از دست داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کدو حلوایی بیش از یک میوه با طعم خوشمزه است؛ این میوه پرطرفدار در خود ترکیبات مغذی فراوانی از جمله ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبرها و آنتی‌اکسیدان‌ها را جای داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پژوهشگران می‌گویند، نتایج یک مطالعه نشان داده است که رژیم غذایی با کلسترول بالا، اسپرم را در مردان تغییر می‌دهد و منجر به افزایش سه برابری خطر بیماری قلبی در فرزندان دختر فرد می‌شود که هنوز مشخص نیست چرا این تاثیر فقط در فرزندان دختران رخ می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویتامین ها و مواد معدنی مختلف ارتباط زیادی با پیشگیری از بیماری آلزایمر دارند.

وب‌گاه فرارو

زونا (Shingles) یا هرپس زوستر (Herpes Zoster) بیماری با ضایعات پوستی تاولی و دردناک است که معمولا یک سمت از بدن را درگیر می‌کند.

وب‌گاه فرارو

Morgyn Clair، متخصص تغذیه با ارتباط بین خوردن زیاد کره و بیماری قلبی موافق است. او خاطرنشان می‌کند: «کره به دلیل محتوای بالای چربی‌های اشباع شده‌ای که دارد برای سیستم قلبی عروقی خطر آفرین است.» چربی اشباع شده منجر به تجمع پلاک در شریان‌ها می‌شود و کارایی جریان خون را کاهش می‌دهد. اثرات نهایی این پلاک می‌تواند حمله قلبی، بیماری قلبی و سکته باشد.

وب‌گاه فرارو

چیکن پاپریکا نوعی غذای مجارستانی بسیار خوشمزه است که از ترکیب مرغ با پیاز، سیر، پوره گوجه فرنگی، خامه و... تهیه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

دو عدد تخم مرغ در روز به دلیل داشتن میزان پروتئین بالا، ویتامین‌های ضروری و مواد معدنی می‌تواند فواید زیادی برای سلامتی داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

از خواص چای کرک برای لاغری چه می‌دانید؟ اگر به دنبال کشف طعم‌های جدید هستید، چای کرک یک انتخاب جذاب است. این چای گرم و شیرین که ریشه در فرهنگ غنی هند دارد، در کشور‌های عربی و برخی نقاط ایران نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است.