دوشنبه 26 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعات نشان می‌دهد مصرف ماهی در مادران باردار می‌تواند احتمال خطر ابتلای نوزاد به اوتیسم را کاهش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعات نشان می‌دهد مصرف ماهی در مادران باردار می‌تواند احتمال خطر ابتلای نوزاد به اوتیسم را کاهش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیر یکی از گیاهانی است که در طب سنتی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته و ادعا شده خواص بسیاری برای سلامتی مانند تقویت سیستم ایمنی دارد. یونانی‌ها، بابلی‌ها، رومی‌ها و چینی‌ها نیز از سیر به عنوان دارو استفاده می‌کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هلو به‌عنوان یک میوه تابستانی خوشمزه، خواص بسیار زیادی برای بدن دارد که ناشی از ترکیبات مغذی آن است. این میوه غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌هاست که می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی، بهبود سلامت قلب و هضم غذا کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشمندان موفق به کشف ساز و کار تازه ساخت و ذخیره خاطره در حافظه شده‌اند که حتی خود آنها را هم شگفت زده کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققی با بررسی افراد بالای 100سال، به دو ماده غذایی مهم رسید که نقش مهمی در افزایش طول عمر دارند.

وب‌گاه تابناک

علم ثابت کرده که اتخاذ رژیم غذایی سالم یکی از بهترین گام‌هایی است که می‌توان برای کند کردن روند افزایش سن انجام داد.

وب‌گاه فرارو

مصرف سرکه در سال‌های اخیر به یک ترند در دنیای رژیم‌های غذایی تبدیل شده است. برخی از مردم بر این باورند که «رژیم غذایی سرکه» می‌تواند برای لاغری و به‌ویژه کاهش چربی دور شکم موثر باشد؛ اما این سوال که «آیا سرکه به لاغری کمک می‌کند یا خیر؟» همچنان مطرح است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو ماده غذایی ساده که در همه جای دنیا پیدا می‌شود، یعنی لوبیای سیاه و گردو نقش ویژه ای در طول عمر انسان دارند محققی با بررسی افراد بالای 100سال، به دو ماده غذایی مهم رسید که نقش مهمی در افزایش طول عمر دارند. به گزارش عرشه آنلاین؛ «دن بوتنر» -Dan Buettner- ده‌ها سال است که روی 100ساله‌های مناطق آبی جهان مطالعه می‌کند تا به اسرار طول عمر آنها پی ببرد. مناطق آبی جهان، به مناطقی، مانند...

وب‌گاه فرارو

برای بهبود جریان خون و حفظ سلامت قلب و عروق، مصرف مواد غذایی مانند مرکبات، شکلات سیاه، تخمه‌ی آفتابگردان، زنجبیل، سیر، جینکوبیلوبا، هندوانه، ماهی آزاد، لیموترش، آووکادو، تخم‌مرغ‌های ارگانیک، آجیل و اجتناب از قند‌های افزوده و چربی‌های مضر توصیه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

بین بازیکنان بسکتبال دبیرستانی و کالج، کسانی که به مدت 15 دقیقه تکنیک ضربه‌ای EFT را تمرین کرده بودند، عملکرد پرتاب آزاد خود را به طور متوسط نزدیک به 21 % بهبود بخشیدند...

وب‌گاه فرارو

فشار داخل چشمی یا فشار چشم یک بیماری چشمی است که می‌تواند به تخریب عصب بینایی و در نهایت از دست دادن بینایی منجر شود. درمان به موقع و کنترل فشار چشم می‌تواند به پیشگیری از این مشکلات کمک کند. روش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید برای درمان فشار چشم خود از آن‌ها استفاده کنید.

وب‌گاه فرارو

لثه‌ها نقش حیاتی در سلامت دهان دارند؛ آن‌ها دندان‌ها را ایمن نگه داشته، استخوان‌های دهان را محافظت کرده و به صورت روزانه با باکتری‌ها مبارزه می‌کنند. با اینکه اغلب به تمیزی روزانه دندان‌هایمان توجه می‌کنیم، معمولاً مراقبت از لثه‌ها را فراموش می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

احتمالا با دیدن عنوان متوجه شده‌اید که بنا داریم در این مطلب به بررسی علت نفخ زیاد و باد شکم بپردازیم. این نفخ زیاد ناشی از تجمع گاز در دستگاه گوارش است که می‌تواند منجر به بروز ناراحتی‌های شکمی شود و به شدت برای فرد آزار دهنده باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

افراد مبتلا به سنگ کلیه درد بسیار شدیدی در پهلوها و کلیه ها دارند. رژیم غذایی نامناسب، چاقی و کم تحرکی، دیابت و مشکلات روده می توانند از عوامل زمینه ساز سنگ کلیه باشند.