پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

اگر چربی خون شما بالا است، در معرض خطر بیشتری برای بیماری قلبی هستید. اما خبر خوب این است که این شرایط را می‌توانید با کاهش سطح چربی بد خون و افزایش چربی خوب کنترل کنید. شما فقط باید تغییرات ساده‌ای ایجاد کنید تا نتایج بی‌نظیر آن را مشاهده کنید.

وب‌گاه فرارو

مصرف منظم میوه‌های سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها، مانند مرکبات، توت‌ها، آووکادو، موز، پاپایا، آناناس، انار و کیوی، می‌تواند به تقویت رشد مو، افزایش ضخامت و حفظ سلامت پوست سر کمک کند. این میوه‌ها با تأمین مواد مغذی ضروری و بهبود گردش خون، نقش کلیدی در حفظ سلامت و زیبایی مو‌ها ایفا می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

براهیم دیاز برای ورود به ترکیب اصلی رئال مادرید روش زندگی و تمریناتش را کاملا عوض کرده است.

وب‌گاه فرارو

محققی با بررسی افراد بالای 100سال، به دو ماده غذایی مهم رسید که نقش مهمی در افزایش طول عمر دارند.

وب‌گاه فرارو

این مواد مغذی به‌طور کلی سلامت پوست را بهبود می‌بخشند و به جلوگیری از پیری زودرس کمک می‌کنند. در ادامه این مقاله، به معرفی و بررسی میوه‌های مفید برای بهبود سلامت پوست می‌پردازیم تا شما هم از راز‌های داشتن پوستی جوان بهره‌مند شوید.

وب‌گاه فرارو

یک تجزیه‌وتحلیل جداگانه از بیماران سرطانی نشان داد که افرادی که سطوح ویتامین D بالاتری دارند، بیشتر به درمان‌های سرطان مبتنی بر ایمنی پاسخ می‌دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

راه رفتن در آب چقدر کالری میسوزاند؟ میزان کالری یک ساعت پیاده روی در آب - درباره پیاده روی بهترین نوع شنا برای کاهش وزن که بیشترین کالری را میسوزاند، بیشتر بخوانید

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعات نشان می‌دهد مصرف ماهی در مادران باردار می‌تواند احتمال خطر ابتلای نوزاد به اوتیسم را کاهش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعات نشان می‌دهد مصرف ماهی در مادران باردار می‌تواند احتمال خطر ابتلای نوزاد به اوتیسم را کاهش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیر یکی از گیاهانی است که در طب سنتی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته و ادعا شده خواص بسیاری برای سلامتی مانند تقویت سیستم ایمنی دارد. یونانی‌ها، بابلی‌ها، رومی‌ها و چینی‌ها نیز از سیر به عنوان دارو استفاده می‌کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هلو به‌عنوان یک میوه تابستانی خوشمزه، خواص بسیار زیادی برای بدن دارد که ناشی از ترکیبات مغذی آن است. این میوه غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌هاست که می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی، بهبود سلامت قلب و هضم غذا کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشمندان موفق به کشف ساز و کار تازه ساخت و ذخیره خاطره در حافظه شده‌اند که حتی خود آنها را هم شگفت زده کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققی با بررسی افراد بالای 100سال، به دو ماده غذایی مهم رسید که نقش مهمی در افزایش طول عمر دارند.

وب‌گاه تابناک

علم ثابت کرده که اتخاذ رژیم غذایی سالم یکی از بهترین گام‌هایی است که می‌توان برای کند کردن روند افزایش سن انجام داد.

وب‌گاه فرارو

مصرف سرکه در سال‌های اخیر به یک ترند در دنیای رژیم‌های غذایی تبدیل شده است. برخی از مردم بر این باورند که «رژیم غذایی سرکه» می‌تواند برای لاغری و به‌ویژه کاهش چربی دور شکم موثر باشد؛ اما این سوال که «آیا سرکه به لاغری کمک می‌کند یا خیر؟» همچنان مطرح است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو ماده غذایی ساده که در همه جای دنیا پیدا می‌شود، یعنی لوبیای سیاه و گردو نقش ویژه ای در طول عمر انسان دارند محققی با بررسی افراد بالای 100سال، به دو ماده غذایی مهم رسید که نقش مهمی در افزایش طول عمر دارند. به گزارش عرشه آنلاین؛ «دن بوتنر» -Dan Buettner- ده‌ها سال است که روی 100ساله‌های مناطق آبی جهان مطالعه می‌کند تا به اسرار طول عمر آنها پی ببرد. مناطق آبی جهان، به مناطقی، مانند...