سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

معمولا در فصل پاییز و زمستان، تنبلی و کسلی به سراغ ما می‌آید و شما می‌توانید با مصرف این 7 غذا تنبلی و کسلی را از خود دور کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگرچه دورکاری باعث می‌شود از هزینه‌های رفت‌وآمد به دفتر کار کاسته شود و احساس کنیم بین زندگی و کارمان تعادلی ایجاد شده است، هوش مصنوعی نظر دیگری دارد و پیش‌بینی ترسناکی برای افراد دورکار انجام داده است. درواقع هوش مصنوعی از 25 سال آینده فرد دورکاری به نام «سوزان» می‌گوید. هروقت صحبت از فواید دورکاری می‌شود، آزاد بودن وقت مطرح می‌شود، اما دورکاری مشکلاتی به همراه دارد که هوش مصنوعی آن...

وب‌گاه فرارو

مصرف بیش از حد قند و شکر می‌تواند اثرات منفی متعددی بر سلامتی داشته باشد و منجر به افزایش وزن، تجمع چربی احشایی و افزایش خطر بیماری قلبی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید نگران‌کننده و ترسناک به نظر برسد، اما مصرف بیش از حد قند ممکن است خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد. مطالعات نشان می‌دهد که قندهای موجود در دسرها، محصولات لبنی و نوشیدنی‌ها در ایجاد سرطان، به ویژه سرطان پستان، نقش دارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

شما می توانید زنجبیل را به خاطر غلظت بالای آنتی اکسیدان های آن، برای جلوگیری از آسیب سلولی و حذف سموم، به رژیم غذایی تان اضافه کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

هروقت صحبت از فواید دورکاری می‌شود، آزاد بودن وقت مطرح می‌شود، اما دورکاری مشکلاتی به همراه دارد که هوش مصنوعی آن را پیش‌بینی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روانپزشک گفت: برخلاف افسردگی که پایدار و طولانی‌تر است، غم و اندوه موقتی و گذرا است.

وب‌گاه فرارو

نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد ورزش صبحگاهی در کاهش وزن بیشترین اثر را دارد. افرادی که این زمان ورزش می‌کنند در مقایسه با افرادی که در ساعات دیگر روز ورزش می‌کنند شاخص توده بدنی و سایز دور کمر کمتری دارند.

وب‌گاه گسترش

در حوزه "غذا" بازار تقلب گرم است و سودجویان تلاش می‌کنند با استفاده از مواد اولیه ارزان‌تر، سود بیشتری کسب کنند. این موضوع به صورت ویژه برای مواد غذایی گران‌قیمت باعث افزایش احتمال تقلب می‌شود؛ به‌طور کلی بسیاری از بیماری‌ها از جمله سرطان، نازایی و بیماری‌های قلبی، عروقی و عصبی می‌توانند باعث شوند و بنابراین کنترل کیفیت و سلامت غذا بسیار حائز اهمیت است. مسوولان سازمان غذا و دارو اذعان...

وب‌گاه مشرق نیوز

فوق تخصص اورولوژی گفت: آب و هوای خشک و عادت به مصرف نکردن آب در افزایش آمار ابتلا به سنگ کلیه در کشور ما بسیار موثر است.

وب‌گاه فرارو

تعداد افراد مبتلا به این بیماری در دهه‌های اخیر به شدت افزایش یافته اند. خبر خوب آن است که در اکثر موارد می‌توان با یک سبک زندگی مناسب که در آن غذا نقش کلیدی را ایفا می‌کند این بیماری را مهار و کنترل کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از نسل جدید انسولین صبح روز یکشنبه در کارخانه یک شرکت دارویی در استان البرز با حضور رئیس سازمان غذا و دارو، مسئولانی از وزارت بهداشت و بیمه‌ها برگزار شد. حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص وضعیت دیابت در ایران و حمایت‌هایی که این سازمان برای تامین داروی آن‌ها انجام می‌دهد، گفت: بیش از 8 درصد مردم دنیا به دیابت مبتلا هستند...

وب‌گاه فرارو

بازار تقلب در حوزه «غذا» گرم است و سودجویان تلاش دارند با مواد اولیه ارزان‌تر، سود بیشتری نصیب خود کنند و البته که احتمال تقلب برای مواد غذایی گران‌قیمت بیشتر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مطالعه جدید نشان می دهد که خوردن ماهی یا مکمل های حاوی اسیدهای چرب اُمگا 3 از سلامت ریه حفاظت می کند. یک مطالعه جدید نشان می دهد که خوردن ماهی یا مکمل های حاوی اسیدهای چرب اُمگا 3 از سلامت ریه حفاظت می کند. به گزارش عرشه آنلاین، «پاتریشیا کاسانو»، مدیر بخش علوم تغذیه در دانشگاه کرنل و یکی از نویسندگان این مقاله، گفت: «ما چیزهای زیادی در مورد نقش رژیم غذایی در سرطان و بیماری‌های قلبی...

وب‌گاه خبر آنلاین

عرفان خزایی روحانی بدنساز روایت جالبی از این رشته و ارتباطش با دین اسلام تعریف می کند که در ادامه می خوانید.

خبرگزاری دانشجو

رضا ملک‌زاده فوق تخصص گوارش و کبد و استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: سنگ کیسه صفرا یکی از مهم‌ترین و شایع‌ترین بیماری‌های کیسه صفراست. وی ادامه داد: صفرا مایعی زردرنگ است که کبد آن را تولید می‌کند و در کیسه صفرا ذخیره می‌شود. صفرا برای هضم و جذب چربی‌ها در روده لازم است. این مایع دارای ترکیباتی مانند صفراکارتین، کلسترول، سلول‌های قرمز خون و نمک‌های معدنی است. علت وجود...