سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فوق تخصص اورولوژی گفت: آب و هوای خشک و عادت به مصرف نکردن آب در افزایش آمار ابتلا به سنگ کلیه در کشور ما بسیار موثر است.

وب‌گاه فرارو

در مواد غذایی همچون، عسل، آبلیمو، زعفران و روغن، تقلب زیادی وجود دارد و مصرف این مواد به بدن آسیب می‌رساند و بهتر است راه‌های تشخیص مواد اصلی از تقلبی را بلد باشید تا بتوانید مواد خوراکی اصل، خریداری کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرضیه‌های بسیاری درباره این‌که چه کسانی این اهرام را ساخته‌اند وجود دارد که از میان آن‌ها به گروه بزرگی از برده‌های یهودی و ایده‌های عجیب‌تری همچون ساکنان شهر گم‌شده آتلانتیس و حتی آدم‌های فضای می‌توان اشاره کرد. اهرام تاریخی مصر از مشهورترین سازه‌های باستانی جهان به شمار می‌روند، اما همواره سوالاتی درباره سازندگان این اهرام مطرح شده است. به گزارش عرشه آنلاین، اهرام تاریخی مصر از مشهورترین...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد ورزش صبحگاهی در کاهش وزن بیشترین اثر را دارد. افرادی که این زمان ورزش می‌کنند در مقایسه با افرادی که در ساعات دیگر روز ورزش می‌کنند شاخص توده بدنی و سایز دور کمر کمتری دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که سابقه خانوادگی بیماری قلبی دارند، ممکن است از خوردن ماهی‌های چرب مانند سالمون، ماهی خال مخالی، شاه ماهی و ساردین سود ببرند.

وب‌گاه فرارو

همانطور که هوا سردتر می‌شود و نگران ابتلا به سرماخوردگی هستید باید بدانید که با انجام کار‌های ساده‌ای می‌توانید در زمستان سالم باقی بمانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کدو حلوایی، یکی از مواد غذایی طبیعی است که از دیرباز به دلیل خواص درمانی و تغذیه‌ای آن در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. کدو حلوایی، یکی از مواد غذایی طبیعی است که از دیرباز به دلیل خواص درمانی و تغذیه‌ای آن در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. این میوه، که معمولاً در فصل‌های سرد مورد مصرف قرار می‌گیرد، حاوی مقادیر زیادی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها...

وب‌گاه فرارو

از آنجایی که بدن انسان ید تولید نمی‌کند، آن را به عنوان یک ماده معدنی ضروری در نظر می‌گیرند و بر همین اساس رژیم غذایی نقش اصلی را در تأمین مقادیر کافی از این ماده معدنی ایفا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: برای پی بردن به کمبود مواد مغذی در بدن، شما نیاز به انجام آزمایش‌های دوره‌ای خون دارید. در عین حال می‌توانید برخی از این کمبودها را از روی صورتتان نیز تشخیص دهید. وقتی بدن شما برخی مواد مغذی را از دست می‌دهد، صورت شما شاید اولین جایی باشد که در مورد این کمبودها به شما هشدار می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: محققان برخی از سبک‌های زندگی را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند خطر سرطان را تا 30 درصد کاهش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کرفس با مقدار زیادی آب و کالری پایین، حاوی مواد مغذی فراوانی مانند آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. این مواد مغذی می‌توانند به بهبود وضعیت سلامتی بانوان کمک کنند. کرفس با مقدار زیادی آب و کالری پایین، حاوی مواد مغذی فراوانی مانند آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. این مواد مغذی می‌توانند به بهبود وضعیت سلامتی بانوان کمک کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگرچه همیشه نمی‌توانیم از ابتلا به همه بیماری‌ها جلوگیری کنیم اما این نکته ها کمک می کند تا فصل سرد قوی داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: همانطور که هوا سردتر می‌شود و نگران ابتلا به سرماخوردگی هستید باید بدانید که با انجام کارهای ساده‌ای می‌توانید در زمستان سالم باقی بمانید.

وب‌گاه فرارو