سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر اینکه اگر از علامت‌های تبدیل غم واندوه به افسردگی آگاه باشید و چنانچه متوجه شدید این نشانه‌ها به مدت دو هفته یا بیشتر بر زندگی شما تاثیر گذاشته، باید کمک حرفه‌ای بگیرید، به علامت‌های افسردگی اشاره کرد. متخصص روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، گفت: برخلاف افسردگی که پایدار وطولانی‌تر است، غم و اندوه موقتی و گذراست. به گزارش...

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز: حتی در صورت رعایت سبک زندگی سالم، ممکن است باز هم احساس بی‌قراری، سردرد یا عدم انرژی کافی داشته باشیم؛ این وضعیت می‌تواند به معنای عدم سم زدایی کامل بدن باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محققان برخی از سبک‌های زندگی را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند خطر سرطان را تا 30 درصد کاهش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان برخی از سبک‌های زندگی را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند خطر سرطان را تا 30 درصد کاهش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقصادنیوز: اگر گرفتار چربی‌های شکمی هستید، با مصرف 5 دمنوش خوش‌طعم می توانید از شر چربی های شکمی خلاص شوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماهی‌های روغنی حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا 3 هستند که بدن نمی‌تواند آن را تولید کند و باید از طریق رژیم غذایی تأمین شود.

وب‌گاه فرارو

اصلی‌ترین علائم عدم حذف سموم در بدن خود را با بی‌خوابی، آکنه، خستگی مداوم، درد عضلات، یبوست، سردرد، افزایش وزن و در نهایت افسردگی نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیاز سبز یا همان پیازچه حاوی درصد بالایی از آنتی اکسیدان است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و از بدن در برابر بیماری های مرتبط با زمستان مانند سرماخوردگی و آنفولانزا محافظت می کند. چه عواملی باعث می شود که در زمستان پیاز سبز یا پیازچه بخورید و چه فوایدی دارد؟ به گزارش عرشه آنلاین، مصرف سبزیجات به طور کلی دارای فواید غیر قابل اجتناب بسیاری برای سلامتی است، از جمله پیاز سبز که گنجینه...

وب‌گاه فرارو

اگرچه دمنوش‌ها در کاهش وزن موثرند، اما نباید انتظار معجزه از آن‌ها داشته باشید. در کنار نوشیدن آنها، باید از رژیم غذایی مناسب، فعالیت ورزشی منظم و به‌طور کل سبک زندگی سالم هم پیروی کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عوامل مختلفی ممکن است سبب تجمع سموم در بدن ما شوند که این روز‌ها آلودگی هوا یکی از عوامل مهم است، اما اصلی‌ترین علائم عدم حذف سموم در بدن خود را با بی‌خوابی، آکنه، خستگی مداوم، درد عضلات، یبوست، سردرد، افزایش وزن و در نهایت افسردگی نشان می‌دهد. عوامل مختلفی ممکن است سبب تجمع سموم در بدن ما شوند که این روز‌ها آلودگی هوا یکی از عوامل مهم است اما می‌توان با راهکارهایی، سموم را از بدن حذف...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعضی از مواد خوراکی باعث بهم ریختگی هورمون ها و تغییراتی در سیستم بدن می شوند. بعضی از مواد خوراکی باعث بهم ریختگی هورمون ها و تغییراتی در سیستم بدن می شوند. به گزارش عرشه آنلاین؛ انتخاب‌های غذایی نادرست در فصل تابستان بیشتر از فصل‌های دیگر می‌توانند باعث عدم تعادل هورمونی شوند و مشکلاتی مثل افزایش وزن، مشکلات پوستی یا حتی نوسانات خلقی را به‌وجود بیاورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتخاب‌های غذایی نادرست در فصل تابستان بیشتر از فصل‌های دیگر می‌توانند باعث عدم تعادل هورمونی شوند و مشکلاتی مثل افزایش وزن، مشکلات پوستی یا حتی نوسانات خلقی را به‌وجود بیاورند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حتی در صورت رعایت سبک زندگی سالم، ممکن است باز هم احساس بی‌قراری، سردرد یا عدم انرژی کافی داشته باشیم؛ این وضعیت می‌تواند به معنای عدم سم زدایی کامل بدن باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روده‌ی بزرگ نقش مهمی در عملکرد گوارش دارد. وقتی روده را پاک‌سازی می‌کنید، بدنتان سم‌زدایی می‌شود و سموم و ضایعاتی که در روده بزرگ جمع شده‌اند از بدن خارج می‌شوند، در نتیجه فشار و ناراحتی گوارش تسکین می‌یابد. پاک‌سازی روده‌ها فواید دیگری هم دارد، از بهبود سیستم ایمنی گرفته تا کاستن از ریسک سرطان کولون.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مصرف سبزیجات به طور کلی دارای فواید غیر قابل اجتناب بسیاری برای سلامتی است، از جمله پیاز سبز که گنجینه ای از ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن به خصوص در فصل زمستان است، وقتی پیاز سبز در رژیم غذایی گنجانده شود چه اتفاقی برای بدن می افتد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز : سلامت گوارش جزء مهمی از سلامت عمومی و تندرستی است. وقتی هر روز گوارشتان مشکلی برایتان ایجاد کند، احساس ناخوشی و بی‌قراری خواهید داشت. حتی یبوست و اسهالی که گاهی پیش می‌آید هم می‌تواند حالتان را بد کند.