سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تشنگی مکرر و همیشگی ممکن است علامتی از اشکال در سبک زندگی یا یک مشکل پزشکی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقتی بدن، آهن برای ساخت هموگلوبین نداشته باشد، «فقر آهن» اتفاق می افتد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ریزش مو معمولا ناشی از کمبود ویتامین نیست اگرچه مصرف بیش از حد برخی ویتامین‌ها می‌تواند نازک شدن موها را تشدید کند

وب‌گاه عرشه آنلاین

با آنکه رشد و افزایش قد بیشتر به ژنتیک بستگی دارد، اما برخی از ویژگی‌های محیطی و فعالیت‌های خارجی، می‌تواند در رشد قد کودکان مفید واقع شود. با آنکه رشد و افزایش قد بیشتر به ژنتیک بستگی دارد، اما برخی از ویژگی‌های محیطی و فعالیت‌های خارجی، می‌تواند در رشد قد کودکان مفید واقع شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ ژنتیک عامل تعیین‌کننده در قد افراد است. با این حال، عوامل دیگری مانند تغذیه، ورزش،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از بزرگترین مشکلات افرادی که فشارخون بالا دارند، این است که کدام مواد غذایی برای سلامت آن‌ها مفید است و ضرری ندارد. یکی از بزرگترین مشکلات افرادی که فشارخون بالا دارند، این است که کدام مواد غذایی برای سلامت آن‌ها مفید است و ضرری ندارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ اگر فشارخون بالا دارید، ممکن است از خود بپرسید:«آیا مصرف تخم مرغ برای من خوب است یا خیر؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بدن شما زمانی کم آب می‌شود که آب دفع شده از بدن بیشتر از مقدار جذب آن باشد. آب به طور معمول به دلیل تنفس، تعریق، ادرار و مدفوع از دست می‌رود.

وب‌گاه فرارو

آیا کبودی غیرقابل توضیحی دارید؟ کبودی‌ای که به نظر می‌رسد بدتر می‌شود تا بهتر؟ در ادامه به علت و چگونگی ایجاد احتمالی کبودی می‌پردازیم و این که چه کاری باید در مورد آن انجام دهید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم سیب، رویکردی مدرن و مؤثر برای کاهش وزن است. این رژیم طراحی شده تا در مدت چند روز، تأثیر قابل توجهی بر کاهش وزن و بهبود سلامتی بدن داشته باشد. در این مقاله، به بررسی دقیق خواص سیب برای لاغری می‌پردازیم. رژیم سیب، رویکردی مدرن و مؤثر برای کاهش وزن است. این رژیم طراحی شده تا در مدت چند روز، تأثیر قابل توجهی بر کاهش وزن و بهبود سلامتی بدن داشته باشد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در این مقاله،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعضی از مواد غذایی کمبود آهن بدن را می توانند به شکل تاثیرگذاری جبران کنند که این در مطلب برخی آنها را در زیر آورده ایم. بعضی از مواد غذایی کمبود آهن بدن را می توانند به شکل تاثیرگذاری جبران کنند که این در مطلب برخی آنها را در زیر آورده ایم. به گزارش عرشه آنلاین؛ «فقر آهن» زمانی اتفاق می‌افتد که بدن، آهن کافی برای ساخت هموگلوبین ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: رژیم غذایی می‌تواند بر ریزش مو تاثیر بگذارد، اما نه آنطور که شما فکر می‌کنید. رژیم غذایی بر بسیاری از جنبه‌های سلامتی از جمله بر سلامت مو تاثیر می‌گذارد. بنابراین، اگر با نازک شدن مو مواجه هستید ممکن است از خود بپرسید کمبود کدام ویتامین باعث ریزش مو می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «فقر آهن» زمانی اتفاق می‌افتد که بدن، آهن کافی برای ساخت هموگلوبین ندارد.

خبرگزاری تسنیم

داده‌های اتحادیه ملی مصرف کنندگان ایتالیا (UNC) نشان می‌دهد که اقدامات دولت این کشور برای جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی ناکارآمد بوده است.

وب‌گاه فرارو

دفعات اجابت مزاج برای افراد مختلف، متفاوت است و چیزی که برای یک نفر طبیعی تلقی می‌شود ممکن است برای دیگری غیرطبیعی باشد؛ اما به‌طور کلی از 3 بار در روز تا 3 بار در هفته طبیعی در نظر گرفته می‌شود. اکثر مردم الگوی دفع منظمی دارند، یعنی به تعداد دفعات مشخص و در زمان مشخصی از روز روده‌ی آن‌ها تخلیه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

متخصصان مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی که باید برای پیشگیری از ابتلا به سرطان از مصرف آن‌ها خودداری ورزید و فعالیت‌هایی که در مورد حرکت بیش‌تر در طول روز باید انجام دهید را بیان می‌کنند.