سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد فقط کربوهیدرات‌ها و قندها نیستند که می‌توانند بر ایجاد بیماری دیابت نوع 2 تأثیر بگذارند؛ بلکه زیاده‌روی در مصرف نمک هم سبب ابتلا به دیابت نوع 2 می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر از علائم سرطان آگاهی داشته باشید می توانید با تشخیص زودهنگام انواع سرطان کمک بزرگی به روند درمانی این بیماری مهلک کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غذاها و مکمل های غذایی می‌توانند همه چیز را از تمرکز بیشتر تا تقویت حافظه، دامنه توجه و عملکرد مغز بهبود ببخشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم کتوژنیک یا "کتو" یک برنامه غذایی کم کربوهیدرات و غنی از چربی است که پیش ازین برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گرفته؛ در حالی که امروز گفته می‌شود این رژیم می‌تواند مشکلاتی را نیز برای فرد ایجاد کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر از علائم سرطان آگاهی داشته باشید می توانید با تشخیص زودهنگام انواع سرطان کمک بزرگی به روند درمانی این بیماری مهلک کنید.

وب‌گاه فرارو

هدف از رعایت آداب معاشرت، پیروی کورکورانه از صد‌ها قاعده و تشریفات مختلف کوچک نیست، بلکه اولین و مهم‌ترین هدف آن این است که به دیگران، فارغ از اینکه چه کسی هستند، احترام بگذاریم.

وب‌گاه فرارو

طرفداران رژیم کتوژنیک بیان می‌کنند که اگر رژیم غذایی به دقت دنبال شود، سطح کتون‌ها در خون نباید به سطح مضری برسد؛ زیرا مغز از کتون‌ها برای سوخت استفاده می‌کند و افراد سالم معمولاً انسولین کافی برای جلوگیری از آن تولید می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رژیم کتوژنیک یا "کتو" یک برنامه غذایی کم کربوهیدرات و غنی از چربی است که پیش ازین برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گرفته؛ در حالی که امروز گفته می‌شود این رژیم می‌تواند مشکلاتی را نیز برای فرد ایجاد کند.

وب‌گاه فرارو

اسفناج پخته، طعم و عطر اسفناج تازه را به طور کامل حفظ کرده و خواص آن را نیز به طرز معجزه‌آسایی افزایش می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

غذاهای تبریزی بسیار خوشمزه هستند و شما می‌توانید با پخت غذاهای تبریز آشنا شوید و در مهمانی‌ها و مجالس خود آن را تهیه کنید تا پذیرای خوبی برای مهمانان خود باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم کتوژنیک یا "کتو" یک برنامه غذایی کم کربوهیدرات و غنی از چربی است که پیش ازین برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گرفته؛ در حالی که امروز گفته می‌شود این رژیم می‌تواند مشکلاتی را نیز برای فرد ایجاد کند. رژیم کتوژنیک یا "کتو" یک برنامه غذایی کم کربوهیدرات و غنی از چربی است که پیش ازین برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گرفته؛ در حالی که امروز گفته می‌شود این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

غذا‌هایی که به ذهن و بدن ما انرژی می‌دهد مهم هستند. اما بسیاری از فرآیند‌هایی که برای خوشمزه سازی و ماندگاری غذا استفاده می‌شوند، مواد مغذی غذا‌ها را کاهش می‌دهند. در حالی که همه مواد غذایی در حد اعتدال می‌توانند در رژیم غذایی جایگاهی داشته باشند، مصرف بیش از حد غذاهای کمتر مغذی می‌تواند بر سلامت تأثیر بگذارند. به گزارش عرشه آنلاین، غذا‌هایی که به ذهن و بدن ما انرژی می‌دهد مهم هستند....

وب‌گاه فرارو

قیسی میوه‌ای خشک کوچک، شیرین، خوشمزه و غنی از مواد مغذی است. به طور سنتی، قیسی (زرد آلوی خشک) در تهیه دسر، نوشیدنی، کدو حلوایی و ژله بسیار استفاده می‌شده است، قیسی در بیشتر نقاط ایران نیز یافت می‌شود و در کشور ما همراه با آجیل نیز آن را مصرف می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

به گفته متخصصان از این نظر حتی با مواد مخدر رقابت می‌کند! علتش هم این است که در نتیجه پرخوری ترشح هورمون دوپامین در بدن افزایش پیدا می‌کند.

وب‌گاه فرارو

افزایش وزن صرفا به دلیل پر خوری رخ نمی‌دهد بلکه چاقی می‌تواند در نتیجه عوامل مختلفی مانند دریافت کالری زیاد، فعالیت بدنی کم و شرایط سلامت زمینه‌ای بروز پیدا کند. بسیاری از مواقع بی توجهی به کالری زیاد دریافتی و تنها توجه به حجم کم ماده غذایی نیز می‌تواند موجب افزایش وزن شود.