سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نان سنگک به سایر نان‌های سنتی مزیتی ندارد؛ بنابراین صرفا با معیار سالم‌تر بودن این نان‌ها، نمی‌توان توصیه به استفاده از آن کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصرف میوه‌ها و سبزیجات سلامت کلی روده را بهبود می‌بخشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت بروز سکته مغزی در کشور، گفت: در کشور ما سالانه به طور متوسط 550 هزار نفر دچار انواعی از سکته‌های مغزی می‌شوند که معمولا 15 درصد این آمار منجر به مرگ می‌شود که یا همان زمان و یا مدتی بعد فرد جان خود را از دست می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی انار می‌خورید دانه‌های آن را می‌خورید و قسمت سفید آن معمولاً مزه تلخی دارد؛ اما منعی برای خوردن ندارد و اگر دوست دارید می‌توانید دانه‌ها را با بخش سفید اطراف آن هم بخورید. واردکردن انار در رژیم غذایی روزانه کار راحتی است و انتخاب‌های زیادی دارید. ساده‌ترین راه این است که خود انار را به‌عنوان میوه‌ای در میان‌وعده‌هایتان مصرف کنید. در فصل انار تا می‌توانید از شکل تازه این میوه استفاده...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس گروه تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مصرف‌کنندگان نوشابه‌های گازدار بیشتر درمعرض کمبود کلسیم و پوکی استخوان هستند.

وب‌گاه فرارو

بهترین راه غذا خوردن برای پیشگیری از سکته مغزی احتمالا رژیم مدیترانه‌ای و کاهش مصرف نمک است. این رژیم سرشار از غلات کامل، میوه‌ها، سبزیجات و حبوبات به علاوه چربی‌های دوستدار قلب مانند روغن زیتون و مقادیر کمی پروتئین حیوانی به ویژه ماهی است.

وب‌گاه فرارو

خواب قوی‌ترین رفتار ارائه دهنده سلامتی است که برای نوع بشر شناخته شده است و کاملا رایگان است. ما اغلب خواب‌مان را با پرت کردن حواس از طریق انجام فعالیت‌هایی از جمله وب گردی با گوشی‌های تلفن همراه‌مان خراب می‌کنیم. با این وجود، خواب ضعیف می‌توانند علل دیگری نیز داشته باشد از جمله ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت، افسردگی و بسیاری از عوامل تاثیرگذار دیگر.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داشتن زندگی سالم و تناسب اندام آرزوی بسیاری از افراد است. اما رسیدن به این هدف نیاز به تلاش و تعهد دارد. در این مقاله، 5 نکته ساده برای داشتن زندگی سالم و تناسب اندام ارائه شده است. داشتن زندگی سالم و تناسب اندام آرزوی بسیاری از افراد است. اما رسیدن به این هدف نیاز به تلاش و تعهد دارد. در این مقاله، 5 نکته ساده برای داشتن زندگی سالم و تناسب اندام ارائه شده است. این نکات را می توانید...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارمین عامل مرگ و میر در دنیا سکته مغزی است که حتی اگر منجر به مرگ نشود، لطمات جبران ناپذیر جسمانی به همراه دارد.

وب‌گاه فرارو

زن‌ها به طور متوسط بیشتر از مردان عمر می‌کنند و در تقریباً هر نقطه‌ای از دنیا می‌توان زنانی را پیدا کرد که بیشتر از مردان هم سن و سال خود عمر کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سکته مغزی چهارمین عامل مرگ و میر در دنیاست و حتی اگر منجر به مرگ نشود، لطمات جبران ناپذیر جسمانی به همراه دارد؛ اما سکته مغزی علائمی دارد که با شناخت آن می‌توان آسیب‌ها را به حداقل رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هم درد حاد و هم درد مزمن منجر به پاسخ غیرارادی سیستم عصبی می‌شود و مغز به‌طور خودکار درد را حس می‌کند و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بدن شروع به کار می‌کند. تغییرات فشار خون تا زمانی که درد دیگر تشخیص داده نشود ادامه می‌یابد و فشار خون به سطح طبیعی باز می‌گردد. هم درد حاد و هم درد مزمن منجر به پاسخ غیرارادی سیستم عصبی می‌شود و مغز به‌طور خودکار درد را حس می‌کند و برای جلوگیری از آسیب...

وب‌گاه فرارو

فصل سیب باعث افزایش علاقه به یک ترند سلامتی طولانی مدت می‌شود: سرکه سیب. طرفداران سرکه سیب می‌گویند این ماده به همه چیز از سلامت پوست گرفته تا سلامت روده و حتی کاهش وزن کمک می‌کند. با این وجود، باید پرسید سرکه سیب واقعا تا چه اندازه برای سلامتی مان مفید است؟

وب‌گاه فرارو

مطالعات نشان می‌دهد که شاید تنها حدود 10درصد موارد سرطان پستان با عوامل ارثی مرتبط است و این ممکن است برخی از زنان را وادار کند تا به روش‌های پیشگیری و بررسی‌های غربالگری اهمیت دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی بارش برف پاییزی از نیمه دوم آبان ماه خبرداد.

وب‌گاه فرارو

رژیم غذایی غلط قطعاً فرصت کاهش وزن را از شما می‌گیرد و همچنین ورزش نامناسب هم می‌تواند شما را به وزن قبل و عقب برگرداند و یا حتی ممکن است باعث آسیب دیدگی شود.