سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر شما جزء افرادی هستید که به طور دائم دست و پای سردی دارند که این موضوع خبر از مشکلات درونی می دهد.

وب‌گاه فرارو

رنگ روغن زیتون به دلیل رنگ طلایی و مزایای بسیاری که دارد به‌عنوان طلای مایع شناخته می‌شود. بسیاری از متخصصان رژیم غذایی روغن زیتون را در برنامه غذایی خود قرار داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی مواد غذاییمی توانند نقش متعادلی در یک رژیم غذایی داشته باشند و به شما در رسیدن به وزن ایده‌آلتان کمک کنند.

وب‌گاه فرارو

ما می‌توانیم سلامت روده را با سلامت روان مرتبط سازیم. بنابراین، پلی‌فنول‌ها ممکن است به دلیل متابولیت‌های مشتق شده شان و این که چگونه میکروبیوتای روده مان را تغییر می‌دهند بر فرآیند‌های متعددی در مغز مان تاثیر بگذارند. این حوزه جدید در مراحل اولیه تحقیقاتی خود قرار دارد و مسائل زیادی برای بررسی باقی مانده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس شواهد و تحقیقات زنان عمر طولانی‌تری نسبت به مردان دارند. اما علل دقیق این طول عمر چیست؟ براساس شواهد و تحقیقات زنان عمر طولانی‌تری نسبت به مردان دارند. اما علل دقیق این طول عمر چیست؟ به گزارش عرشه آنلاین، زنان به طور متوسط بیشتر از مرد ها عمر می‌کنند و در تقریباً هر نقطه‌ای از دنیا می‌توان زنانی را پیدا کرد که بیشتر از مرد ها هم سن و سال خود عمر کرده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها در فضای مجازی تبلیغات گسترده برای افزایش جذابیت افراد و رسیدگی به ظاهر و تغییرات روی صورت و اندام منتشر میشود اما راهکارهای ساده و بدون هزینه برای جذاب بودن هم وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

یکی از باور‌های اشتباه رایج بین عموم مردم، این است که سالم‌ترین نان، سنگک است، اما این باور درست نیست. در حال حاضر عمدتا نانوایی‌ها برای تهیه نان سنگک از آرد سفید استفاده می‌کنند؛ بنابراین نان سنگکی که با آرد سفید تولید می‌شود مزیتی بر سایر نان‌های سنتی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر این سوال برای شما پیش آمده است که آیا روغن زیتون پوست را تیره می‌کند، باید به شما بگوییم که خیر! روغن زیتون برای شفاف شدن پوست شما بسیار موثر است. روغن زیتون یکی از مواد طبیعی است که می‌تواند به شما در روشن شدن پوست تیره کمک کند. رنگ روغن زیتون به دلیل رنگ طلایی و مزایای بسیاری که دارد به‌عنوان طلای مایع شناخته می‌شود. بسیاری از متخصصان رژیم غذایی روغن زیتون را در برنامه غذایی خود...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیأت علمی دانشگاه با اشاره به اینکه برخی بر این باورند که با ریختن سبوس روی نان سنگک سلامت آن به مراتب بیشتر می‌شود، گفت: جدا از این که در بیشتر موارد سبوس‌ها به فلزات سنگین و مشخصا آرسنیک آلوده هستند، اضافه کردن سبوس به نان مزیتی بیشتری در مقایسه با انواع نان ایجاد نمی‌کند. متخصص تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه هدف از رژیم‌های غذایی باید ارتقای سلامت و نه صرفا...

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره انجمن سکته مغزی ایران با اشاره به بروز سالانه 150 هزار مورد جدید سکته مغزی در ایران، علائم سکته مغزی را تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رنگ روغن زیتون به دلیل رنگ طلایی و مزایای بسیاری که دارد به‌عنوان طلای مایع شناخته می‌شود. بسیاری از متخصصان رژیم غذایی روغن زیتون را در برنامه غذایی خود قرار داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: متخصص مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه هنگام سکته مغزی بسیاری از سلول‌های مغز بدون داشتن شانس بازسازی، می‌میرند، گفت: بعد از دیدن علائم سکته مغزی، فرد را باید هر چه سریعتر به مراکز درمانی برسانید تا آسیب‌های مغزی به حداقل برسد.

وب‌گاه فرارو

مواد غذایی چربی‌سوز، حاوی مواد مغذی خاصی هستند که به کاهش چربی و کاهش وزن کلی، کمک می‌کنند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

خوردن برخی مواد غذایی به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل، به شما در رسیدن به وزن ایده‌آلتان کمک می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نان سنگک به سایر نان‌های سنتی مزیتی ندارد؛ بنابراین صرفا با معیار سالم‌تر بودن این نان‌ها، نمی‌توان توصیه به استفاده از آن کرد.