سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

عسل یک منبع غنی از مواد مغذی و آنتی اکسیدان می‌باشد که خواص ضدباکتریایی دارد و می‌تواند در رژیم غذایی مبتلایان به دیابت بکار رود.

وب‌گاه فرارو

به طور کلی ریزش مو می‌تواند ترسناک باشد، اما در اینجا ما ویتامین‌های ضد ریزش مو را معرفی کرده ایم که می‌توانید بسیار تاثیر گذار باشد.

وب‌گاه فرارو

اضافه کردن کره به هر غذایی، مزه آن را بهبود می‌بخشد ولی اگر می‌خواهید از چاقی و بروز عوارض قلبی و عروقی پیشگیری کنید بهتر از است از جایگزین‌های کره، استفاده کنید.

وب‌گاه فرارو

شما با مصرف 7 ماده غذایی، می‌توانید سلامت دستگاه گوارشی و معده خود را افزایش بدهید.

وب‌گاه فرارو

در این مطلب به مواد غذایی اشاره کرده‌ایم که باید به هر قیمتی از جفت کردن آن‌ها با موز اجتناب کرد.

وب‌گاه فرارو

اگر می‌خواهید در فصل پاییز و زمستان از بیماری‌های رایج در این فصول پیشگیری کنید از مصرف این 7 ماده غذایی، غافل نشوید.

وب‌گاه فرارو

این تحقیق ارتباطی را میان سطح پایین‌تر گلوکز در دهه ششم عمر و احتمال قوی‌تر برای زندگی تا صد سالگی نشان می‌دهد. دکتر مودیگ می‌گوید:"تعداد بسیار کمی از صد ساله‌ها در اوایل زندگی سطح گلوکز بالای 6.5 داشتند.

وب‌گاه فرارو

براساس نتایج مطالعه تازه ای که در نشریه Nutrients منتشر شده مصرف برخی از مواد غذایی و نوشیدنی ها می تواند افراد را در معرض افزایش خطر ابتلا به سرطان کولورکتال (روده) قرار دهد.

وب‌گاه فرارو

خوردن سیر خام با توجه به طعم قوی و بوی تند آن، ممکن است چندان مورد علاقه هرکسی نباشد. با این وجود، گفته می‌شود که خوردن سیر خام دارای چندین فواید برای سلامتی است.

وب‌گاه فرارو

اگر می‌خواهید وزن خود را کاهش بدهید و به وزن ایده‌آل خودتان برسید از قرار دادن انار در برنامه غذایی خود غافل نشوید.

وب‌گاه فرارو

مدیر واحد ترجمان دانش و آموزش همگانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، گفت: انواع نان و غلات، نان‌های سبوس دار و نوشیدن حداقل 6 لیوان آب در روز از راه‌های درمان یبوست است.

وب‌گاه فرارو

برخی مواد غذایی مانند میوه‌ها، ماهی و... به سلامت مغز ما کمک می‌کنند؛ با این حال برخی دیگر از آن‌ها خطر ابتلا به مشکلات خلقی یا حافظه را افزایش می‌دهند که بهتر است مصرف آن‌ها را کاهش دهید.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک متخصص مغز و اعصاب گفت: اولین و مهم ترین عامل بروز سکته‌های مغزی، سن است. یعنی هر چه سن بالاتر رود، شانس بروز سکته های مغزی هم به مراتب بیشتر می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گاهی بیمار بر اثر سکته قلبی دچار بی‌حسی در یک طرف بدن یا ضعف ناگهانی در صورت و دست و پا یا گیجی و سرگیجه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

تصویر زیر نشان میدهد که چگونه اقلام مختلف غذایی در این تاثیر زیست محیطی نقش دارند؛ این تصویر مواد غذایی را با توجه به انتشار گاز‌های گلخانه‌ای (GHG) و مصرف آب آن‌ها رتبه بندی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در مسیر کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام ابتدا باید انگیزه قوی داشته باشید تا موفق شوید بنابراین از راهکارهای افزایش و حفظ انگیزه برای لاغری استفاده کنید. در مسیر کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام ابتدا باید انگیزه قوی داشته باشید تا موفق شوید بنابراین از راهکارهای افزایش و حفظ انگیزه برای لاغری استفاده کنید. به گزارش عرشه آنلاین، کاهش وزن فراتر از انتخاب یک رژیم غذایی و برنامه ورزشی است....