سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از واشنگتن پست نوشت: برای ترزیق واکسن آنفلوآنزا دلایل زیاد و قانع‌کننده‌ای وجود دارد اما یکی از این دلیل‌ها شاید همه را شگفت‌زده کند: این واکسن احتمالا از مغز ما نیز محافظت می‌کند.

وب‌گاه فرارو

علائم پیری پوست می‌توانند حتی در 20 سالگی ظاهر شوند. اکثر این تغییرات و علائم بی خطر هستند؛ اما می‌توانند بر میزان اعتماد به نفس افراد تأثیر بگذارند.

وب‌گاه فرارو

وقتی پوست یک موز را می‌کنید ممکن است متوجه یک لکه قهوه‌ای یا سیاه در انتهای آن شوید. شاید قبل از خوردن آن را جدا کنید و شاید هم نادیده‌اش بگیرید و کل موز را بخورید.

وب‌گاه فرارو

جورج کروز، مردی که ادعا می‌کند 20 کیلوگرم اضافه‌وزن داشته است، یک برنامه‌ی غذایی برای از بین بردن «چربی شکم» طراحی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دلایل زیاد و قانع‌کننده‌ای برای ترزیق واکسن آنفلوآنزا وجود دارد، اما یکی از این دلیل‌ها شاید همه را شگفت‌زده کند: این واکسن احتمالا از مغز ما نیز محافظت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سطوح پایین ویتامین D به علل مختلفی در میان ایرانیان بسیار شایع است. این امر باعث شده است امروزه بیشتر به اهمیت کمبود ویتامین D و ضرورت شناسایی هر چه زودتر آن پرداخته شود.

وب‌گاه گسترش

اگر قصد دارید رژیم غذایی کاهش وزن بگیرید مهم‌ترین نکته‌ای که باید بدانید این است که پیرو کاهش وزن احتمالا بخش‌هایی از بدن که چاق هستند دچار افتادگی پوست و شل شدن می‌شوند که می‌توان با اتخاذ راهکار‌هایی این عارضه را تا حدی کم کرد. بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، برای جلوگیری از بروز این عارضه، شما نیاز به تعقیب رژیم‌های غذایی متعادل به همراه ورزش‌های خاص دارید. در...

وب‌گاه 55 آنلاین

برای جلوگیری از شل شدن پوست بعد از کاهش وزن، باید رژیم غذایی سالمی داشته باشید که شامل پروتئین کافی، آب کافی و غذاهای حاوی کلاژن باشد. همچنین باید ورزش‌های قدرتی انجام دهید.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: آن چیزی که این روزها بازارش داغ است، انواع برنامه‌های رژیم غذایی و لاغری است. از همان‌هایی که به شما وعده می‌دهد به شکل جادویی و خارق‌العاده‌ای، چربی‌های بدنتان را چندروزه آب می‌کند و شما را مانند بسیاری از ستاره‌های سینما متناسب و خوش‌اندام می‌کند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر قصد دارید رژیم غذایی کاهش وزن بگیرید مهم‌ترین نکته‌ای که باید بدانید این است که پیرو کاهش وزن احتمالا بخش‌هایی از بدن که چاق هستند دچار افتادگی پوست و شل شدن می‌شوند که می‌توان با اتخاذ راهکار‌هایی این عارضه را تا حدی کم کرد. به گزارش عرشه آنلاین، یکی از رایج‌ترین علائمی که بعد از کاهش وزن شدید بروز می‌کند، شل شدن قسمت‌هایی از پوست بدن است. در واقع پوست شما همراه با تغییرات وزن،...

وب‌گاه فرارو

اگر قصد دارید رژیم غذایی کاهش وزن بگیرید مهم‌ترین نکته‌ای که باید بدانید این است که پیرو کاهش وزن احتمالا بخش‌هایی از بدن که چاق هستند دچار افتادگی پوست و شل شدن می‌شوند که می‌توان با اتخاذ راهکار‌هایی این عارضه را تا حدی کم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از آنجایی که وارد فصل سرما شده‌ایم و سیستم ایمنی بدن‌مان بیشتر در معرض خطر است، خوردن سوپ یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانیم برای سلامتی بدن خود انجام دهیم. از آنجایی که وارد فصل سرما شده‌ایم و سیستم ایمنی بدن‌مان بیشتر در معرض خطر است، خوردن سوپ یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانیم برای سلامتی بدن خود انجام دهیم. به گزارش عرشه آنلاین، هیچ غذایی دلچسب‌تر از سوپ برای شام شب‌های...

وب‌گاه فرارو

یبوست می‌تواند باعث احساس تنبلی، سنگینی و بدخلقی در شما شود. اکثر مردم فقط گاهی اوقات آن را تجربه می‌کنند، اما می‌تواند برای بعضی افراد مزمن شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اگر قصد دارید رژیم غذایی کاهش وزن بگیرید مهم‌ترین نکته‌ای که باید بدانید این است که پیرو کاهش وزن احتمالا بخش‌هایی از بدن که چاق هستند دچار افتادگی پوست و شل شدن می‌شوند که می‌توان با اتخاذ راهکارهایی این عارضه را تا حدی کم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گاهی اوقات زودرنجی نشانه یک مشکل سلامت روان مانند افسردگی یا اضطراب است. یا در برخی مواقع زودرنجی صرفا ناشی از فشار و استرس زیاد در بازه‌های زمانی خاص است. اقداماتی وجود دارد که می‌توانید برای کاهش زودرنجی خود انجام دهید تا احساس بهتری داشته باشید مخصوصا که افراد زودرنج معمولا بعد از رفتارهای خود دچار احساس گناه و پشیمانی می‌شوند. در اینجا هفت استراتژی ذکر شده که می‌تواند کمک کننده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصصان تغذیه می‌گویند رژیم غذایی مدیترانه‌ای می‌تواند چربی شکم ناشی از افزایش سن را از بین ببرد.