سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: در کشور ما سالانه به طور متوسط 550 هزار نفر دچار انواعی از سکته‌های مغزی می‌شوند که معمولا 15 درصد این آمار منجر به مرگ می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

فشارخون بالا به‌طورکلی با داشتن یک سبک زندگی سالم کنترل می‌شود، مثل ورزش منظم و رژیم غذایی کم‌نمک. ممکن است دارو هم برای کاهش فشارخون لازم باشد. برخی از افراد از داروها و مکمل‌های گیاهی برای کنترل فشارخون خود استفاده می‌کنند، مثلاً از دم‌نوش‌های گیاهی. اما واقعاً چه نوع چای برای فشارخون بالا خوب است؟

وب‌گاه فرارو

رییس گروه تغذیه و دارویی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: مصرف‌کنندگان نوشابه‌های گازدار بیشتر درمعرض کمبود کلسیم و پوکی استخوان هستند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت بروز سکته مغزی در کشور، گفت: در کشور ما سالانه به طور متوسط 550 هزار نفر دچار انواعی از سکته‌های مغزی می‌شوند که معمولا 15 درصد این آمار منجر به مرگ می‌شود که یا همان زمان و یا مدتی بعد فرد جان خود را از دست می‌دهد. معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه حمله‌های مغزی دومین علت مرگ در...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت بروز سکته مغزی در کشور، گفت: در کشور ما سالانه به طور متوسط 550 هزار نفر دچار انواعی از سکته‌های مغزی می‌شوند که معمولا 15 درصد این آمار منجر به مرگ می‌شود که یا همان زمان و یا مدتی بعد فرد جان خود را از دست می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

روغن‌های طبیعی می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها برای مراقبت از پوست و کاهش چین و چروک‌های صورت باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حتی بخش سفید انار و پوست آن نیز خواصی دارد و هسته انار هم از این قاعده مستثنی نیست. هسته‌های ترد انار دارای بیشترین فیبر این میوه‌اند و شما می‌توانید هسته‌ها را نیز بجوید و قورت بدهید. انار خواص ارزشمند زیادی دارد؛ اما این میوه بیشتر به‌خاطر آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبر بالایی که دارد معروف است. همین مسئله باعث شده انار برای سلامت گوارش و حفاظت از شما در برابر بیماری‌های قلبی و حتی برخی از...

وب‌گاه فرارو

محققان سازمان‌های بین‌المللی می‌گویند اگر وضع به همین منوال پیش برود احتمال مرگ یک میلیون نفر و سوءتغذیه بیش از 100 میلیون نفر دیگر وجود دارد. قیمت انرژی با افزایش هزینه‌های نهاده‌های کشاورزی، چون کود‌ها مستقیماً بر قیمت مواد غذایی تاثیر می‌گذارد، زیرا گاز طبیعی برای تولید کود نیتروژن استفاده می‌شود و 70 تا 80 درصد از کل هزینه تولید کود را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، کشاورزان احتمالاً...

وب‌گاه فرارو

معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه حمله‌های مغزی دومین علت مرگ در ایران است، بیان کرد: سکته‌های مغزی شایع‌ترین علت ناتوانی بیماری‌های مغز و اعصاب است. سکته مغزی عارضه‌ای عروقی است که می‌تواند آسیب‌ها و ناتوانی‌های طولانی مدت مغزی ایجاد کند. شدت ناتوانی ناشی از سکته مغزی به وسعت ایسکمی و زمان مداخله ارتباط دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید بدون ضد آفتاب و تجزیه الاستین، یکی از دلایل اصلی تغییر بافت پوست است. پوست ما به مرور زمان پیر می‌شود. علائم پیری پوست می‌توانند حتی در 20 سالگی ظاهر شوند. اکثر این تغییرات و علائم بی خطر هستند؛ اما می‌توانند بر میزان اعتماد به نفس افراد تأثیر بگذارند. به محض تشخیص علائم اولیه پیری پوست خود، می‌توانید با تغییر سبک زندگی و عاداتتان برای مدت طولانی‌تری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای ترزیق واکسن آنفلوآنزا دلایل زیاد و قانع‌کننده‌ای وجود دارد اما یکی از این دلیل‌ها شاید همه را شگفت‌زده کند: این واکسن احتمالا از مغز ما نیز محافظت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید بدون ضد آفتاب و تجزیه الاستین، یکی از دلایل اصلی تغییر بافت پوست است.

وب‌گاه فرارو

برای ترزیق واکسن آنفلوآنزا دلایل زیاد و قانع‌کننده‌ای وجود دارد، اما یکی از این دلیل‌ها شاید همه را شگفت‌زده کند: این واکسن احتمالا از مغز ما نیز محافظت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیچ غذایی دلچسب‌تر از سوپ برای شام شب‌های پاییز نیست. از طرفی سوپ فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد که اگر طی یک هفته در رژیم غذایی گنجانده شود، می‌تواند به کاهش وزن نیز کمک کند. هیچ غذایی دلچسب‌تر از سوپ برای شام شب‌های پاییز نیست. از طرفی سوپ فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد که اگر طی یک هفته در رژیم غذایی گنجانده شود، می‌تواند به کاهش وزن نیز کمک کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ عادت به...

وب‌گاه فرارو

علائم پیری پوست می‌توانند حتی در 20 سالگی ظاهر شوند. اکثر این تغییرات و علائم بی خطر هستند؛ اما می‌توانند بر میزان اعتماد به نفس افراد تأثیر بگذارند.