سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: یبوست می تواند باعث احساس تنبلی، سنگینی و بدخلقی در شما شود. اکثر مردم فقط گاهی اوقات آن را تجربه می کنند اما می تواند برای بعضی افراد مزمن شود. همچنین، با افزایش سن احتمال وقوع آن بیشتر است. آیا نمی دانید که یبوست دارید یا نه؟ علائم آن شامل کمتر از سه بار اجابت مزاج در هفته و مدفوع سفت و خشک است که دفع آن دشوار باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لیمو یک ابزار مناسب و شگفت انگیزی برای سم زدایی روده و کبد است که می تواند به بهترین نحو این دو ارگان را سم زدایی نماید. لیمو حاوی مقدار زیادی ویتامین C است، که برای تجدید متابولیسم بدن مناسب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

به نوشته «مدیکال‌نیوز تودی» تعداد موارد ابتلا به سکته مغزی در سراسر جهان به‌سرعت در حال افزایش است. پیش‌بینی می‌شود که میزان مرگ‌ومیرهای ناشی از این بیماری تا سال 2050 میلادی 50 درصد افزایش یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیاه دانه یکی از پرخاصیت ترین دانه ها است که طروق مختلفی برای مصرف دارد و در هر روش خاصیت متفاوتی برای سلامت بدن خواهند داشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

رابطه سالم با والدین اگر رابطه ی سالم و راحتی با والدین خود داشته باشید، شاید دل تان بخواهد که آن ها را در جریان همه ی امور زندگی خود بگذارید. با این حال، گاهی درگیر کردن آن ها به جای آنکه کمک کننده باشد، تنها وضع را پیچیده تر می کند. در ادامه از موضوعاتی خواهیم گفت که بهتر است از مطرح کردن آن ها با والدین تان خودداری کنید. 1- شیوه ی بچه داری تان [کلیک و کشیدن برای جابجایی] داشتن فرزند...

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: در گذشته، از آنجایی که تخم مرغ کلسترول بالایی دارد، اغلب به افراد مبتلا به فشار خون توصیه می شد که از مصرف آن اجتناب کنند. اما دیگر اینطور نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای کاهش وزن و لاغری چه راه‌هایی به ذهنتان می‌رسد؟ کدام یک از این راه‌ها را امتحان کرده و نتتیجه نگرفته اید؟ با ما همراه باشید تا یک راه و روش جدید را به شما معرفی کنیم. برای کاهش وزن و لاغری چه راه‌هایی به ذهنتان می‌رسد؟ کدام یک از این راه‌ها را امتحان کرده و نتتیجه نگرفته اید؟ با ما همراه باشید تا یک راه و روش جدید را به شما معرفی کنیم. به گزارش عرشه آنلاین؛ روش‌های لاغری بسیاری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرماخوردگی و آنفولانزا بزرگترین مشکل همه مردم در فصل‌های پاییز و زمستان است که ممکن است مشکلات بسیاری را به دنبال داشته و مانع بزرگی برای انجام کارهای روزمره افراد باشد. سرماخوردگی و آنفولانزا بزرگترین مشکل همه مردم در فصل‌های پاییز و زمستان است که ممکن است مشکلات بسیاری را به دنبال داشته و مانع بزرگی برای انجام کارهای روزمره افراد باشد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرماخوردگی در فصل سرد یکی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرفه نوعی واکنش دفاعی بدن (رفلکس) به مواد محرک تنفسی یا آلودگی هوا یا برای دفع ترشحات در هنگام بیماری است. مکانیسم سرفه، خروج سریع هوای بازدمی بر اثر انقباض عضلات تنفسی است. به روش‌های مختلفی می‌توان سرفه را بهبود بخشید. اگر این عارضه خفیف و کوتاه‌مدت باشد، اغلب نیازی به درمان پزشکی نیست و می‌توان با راه‌کارهای خانگی آن را برطرف کرد.

وب‌گاه فرارو

بهترین گزینه‌های غذایی برای سفت شدن پوست بعد از کاهش وزن، پروتئین است ضمن این که به کاهش وزن موثر نیز کمک می‌کند. بهترین گزینه‌های غذایی سرشار از پروتئین عبارتند از ماهی سالمون، گوشت بوقلمون، تخم مرغ، جو و اسفناج.

وب‌گاه فرارو

رژیم غذایی DASH روشی برای غذا خوردن است که برای کمک به افراد برای کاهش فشار خون طراحی شده است.

وب‌گاه گسترش

سیب زمینی منبع عالی ویتامین C و پتاسیم است که می‌تواند به سلامت قلب شما کمک کند. سیب زمینی همچنین دارای مواد معدنی ضروری است، به این معنی که منبع خوبی از آهن و سایر مواد مغذی است. در مورد ویتامین‌های سیب زمینی لازم است بدانید که سیب زمینی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی از جمله ویتامین C، پتاسیم، منگنز، آهن، فسفر، روی، مس، ویتامین B6، فولات و نیاسین است. این مواد مغذی به درخشندگی پوست...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس مطالعه‌ای که در مجله تغذیه بریتانیا منتشر شد، مردانی که به طور مداوم محصولات لبنی تخمیرشده (مثلاً ماست و پنیر) مصرف می‌کردند، در معرض خطر کمتری برای بیماری عروق کرونر قرار داشتند. مواد غذایی دیگری مثل کلم بروکلی، ماهی و قارچ برای مصرف آقایان بسیار توصیه می‌شود. بر اساس مطالعه‌ای که در مجله تغذیه بریتانیا منتشر شد، مردانی که به طور مداوم محصولات لبنی تخمیرشده (مثلاً ماست و پنیر)...

وب‌گاه فرارو

نتایج مطالعات جدید حاکی از آن است که رژیم غذایی مدیترانه‌ای همراه با فعالیت بدنی با تغییرات بدن مرتبط با بالا رفتن سن مانند افزایش چربی و کاهش توده عضلانی مقابله می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر شما هم دنبال یک راه راحت و آسان برای لاغری هستید، حتما در ادامه مطلب با ما همراه باشید. اگر شما هم دنبال یک راه راحت و آسان برای لاغری هستید، حتما در ادامه مطلب با ما همراه باشید. به گزارش عرشه آنلاین؛ اگر برای کم کردن وزن تلاش می‌کنید، آنچه برای نوشیدن انتخاب می‌کنید می‌تواند به اندازه آنچه می‌خورید بسیار مهم باشد. در حالی که نوشیدنی‌ها اغلب در مدیریت وزن نادیده گرفته می‌شوند،...

وب‌گاه عصر ایران

رژیم سوپ یک روش برای کاهش وزن است که در آن شما فقط مجاز به مصرف سوپ هستید و هدف اصلی این رژیم کاهش وزن سریع است. طرفداران این رژیم غذایی ادعا می کنند که مصرف سوپ به‌طور مداوم و در عرض یک هفته، باعث کاهش وزن بین 3 تا 8 کیلوگرم می‌شود؛ اما باید بدانید که این موضوع اولین علامت هشدار دهنده از خطرات این رژیم غذایی است.