چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر لزوم ایجاد نقشه غربالگری و بیماریابی سلیاک در کشور تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

سبک زندگی مجموعه‌ای از انتخاب‌های سالم افراد است که متناسب با موقعیت‌های زندگی صورت می‌گیرد

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر لزوم ایجاد نقشه غربالگری و بیماریابی سلیاک در کشور تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

تغذیه در دوران میانسالی اهمیت بالایی دارد، پیروی از یک رژیم غذایی صحیح و متعادل با مصرف مقادیر کافی و متنوع انواع مواد غذایی از همه گروه های غذایی و مطابق با هرم غذایی، در حفظ و ارتقای سلامتی نقش مهمی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: سبک زندگی مجموعه ای از انتخاب های سالم افراد است که متناسب با موقعیت های زندگی صورت می گیرد. این انتخاب ها بر روی سلامت فرد تاثیرگذار هستند و تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می گیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در چهارمین همایش کشوری سلیاک که در تالار امام خمینی (ره) دانشکده پزشکی برگزار شد، اظهار امیدواری کرد که دغدغه‌های بیماران مبتلا به سلیاک و خانواده‌های آنان به واسطه این همایش با پژواک بیشتری شنیده شود و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز بتواند در راستای مسؤولیت اجتماعی خود بخشی از آلام این بیماران...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت شنبه 1 مهر 1402 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. فال تاروت روزانه متولدین فروردین

وب‌گاه عرشه آنلاین

متخصصان بین الملل در یک مقاله علمی جدید هشدار داده اند که مصرف بیش از حد مکمل های ویتامین و املاح به ویژه ویتامین D که این روزها زیاد از آن صحبت می شود، می تواند خطرات بالقوه زیادی را در پی داشته باشد. متخصصان بین الملل در یک مقاله علمی جدید هشدار داده اند که مصرف بیش از حد مکمل های ویتامین و املاح به ویژه ویتامین D که این روزها زیاد از آن صحبت می شود، می تواند خطرات بالقوه زیادی را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج مطالعات انجام شده بر روی بیش از 31 هزار زن آمریکایی نشان دهنده ارتباط قوی بین عادات غذایی نامناسب و تمایلات افسردگی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم غذایی سرشار از غذاهای فوق فرآوری شده مانند کالباس، سوسیس و نوشیدنی های شیرین شده مصنوعی ممکن است خطر ابتلا به افسردگی را افزایش دهد.

وب‌گاه فرارو

آنها همچنین دریافتند افرادی که مصرف غذاهای فوق فرآوری شده خود را حداقل سه وعده در روز کاهش دادند، در مقایسه با افرادی که مصرف این غذاها را در فواصل چهار ساله ثابت نگه داشتند، احتمال ابتلا به افسردگی کاهش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سبک زندگی مجموعه ای از انتخاب های سالم افراد است که متناسب با موقعیت های زندگی صورت می گیرد. این انتخاب ها بر روی سلامت فرد تاثیرگذار هستند و تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می گیرند. میانسالی طیف وسیعی از زندگی انسان را تشکیل می دهد و به دلیل مولد و فعال بودن این گروه سنی، همچنین توجه به این موضوع که این گروه سنی اغلب والدین جامعه را تشکیل می دهند، رفتارهای آنان در زمینه های مرتبط با سلامتی...

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد؛ رژیم غذایی سرشار از غذاهای فوق فرآوری شده مانند کالباس، سوسیس و نوشیدنی های شیرین شده مصنوعی ممکن است خطر ابتلا به افسردگی را افزایش دهد.

وب‌گاه فرارو

شوید یک گیاه همه‌کاره است که شایسته جایگاه برجسته‌ای در رژیم غذایی روزانه شماست.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از معنی لکه‌های قرمز در تخم مرغ با ما در ادامه همراه باشید.