چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از معنی لکه‌های قرمز در تخم مرغ با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان بیمارستان بریگهام و بیمارستان زنان در بوستون ارتباط نگران‌کننده‌ای بین چرخه‌های دیرهنگام خواب و بیداری و افزایش خطر ابتلا به دیابت کشف کردند.

وب‌گاه فرارو

به گفته دانشمندان مصرف گردو به کاهش کلسترول خون، تنظیم فشار خون و کاهش خطر سکته قلبی و مغزی کمک می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از ارث نوشت: نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد که در جغدهای شب خطر ابتلا به دیابت افزایش می‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل نخست خستگی ناشی از رژیم غذایی با مصرف زیاد قند است. هنگامی که قند خون‌مان به دلیل خوردن آب نبات و سایر غذا‌های ناسالم به سرعت بالا می‌رود سطح انسولین ما افزایش می‌یابد و بدن‌مان را به احساس خستگی می‌رساند. خواه نوشیدن مشروب الکل در ساعات دیر هنگام شب باشد یا داشتن شغلی پر اضطراب عوامل متعددی در زندگی شما ممکن است در خستگی و بیحالی‌تان نقش داشته باشند. آیا در طول روز دائما خسته...

وب‌گاه فرارو

پیاز یکی از آن مواد غذایی است که نه تنها برای طعمی که به غذاها می‌دهد معروف است، بلکه بخاطر خواص درمانی و پزشکی‌اش نیز شناخته شده است. یکی از مهم‌ترین خواص پزشکی پیاز، تاثیرات مثبتی است که بر سیستم گوارشی و به ویژه معده دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر می‌خواهید از سیاه شدن دست توسط پوست گردو جلوگیری کنید حتما این مطلب را دنبال کنید. در ادامه برای اطلاع از ترفندهای جلوگیری از سیاه شدن دست با ما همراه باشید.

وب‌گاه گسترش

این غذاهای ناسالم باعث ایجاد نوعی التهاب در بدن می شوند که می تواند ریکاوری و رشد عضلات شما را مختل کند. رژیم غذایی شما می تواند باعث پیشرفت یا شکست شما در عضله سازی شود؛ چرا که برخی غذاها برای عضله سازی مناسب نیستند یا تن عضلانی شما را از بین می برند؛ اگر می خواهید در عضله سازی پیشرفت کنید، باید از خوردن آنها اجتناب کنید. جردن هیل، متخصص تغذیه می گوید: «رژیم غذایی شما نقش مهمی در حمایت...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از مدیکال نوشت: رژیم جدید ارائه شده توسط محققان، کاهش وزن بسیار موثر برای بیماران دیابتی و افراد مبتلا به پیش دیابت به همراه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: محققان ارتباط بالقوه‌ای بین مصرف غذاهای فوق فرآوری شده، به ویژه آنهایی که حاوی شیرین کننده‌های مصنوعی هستند و افزایش خطر ابتلا به افسردگی را کشف کرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

آیا وقتی راه می‌روید در پاهایتان احساس سنگینی و خستگی می‌کنید؟ خیلی از افراد گاهی چنین چیزی را تجربه می‌کنند. تمام اندام‌ها، عضلات و دیگر بافت‌های بدن ما از طریق عروق و رگ‌ها، خون اکسیژن‌دار دریافت می‌کنند. خون با رگ‌ها به قلب و ریه‌ها برمی‌گردد تا دوباره اکسیژن بگیرد و گردش را از سر بگیرد. اما برخی از افراد ممکن است دچار مشکلاتی در گردش خون باشند که باعث می‌شود در پاهایشان گردش خون...

وب‌گاه گسترش

نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد که ورزش متوسط تا شدید بین ساعت 7 صبح تا 9 صبح بهترین زمان برای کاهش وزن است. محققان دانشگاه فرانکلین پیرس ایالات‌متحده دریافتند، افرادی که در اوایل صبح ورزش می‌کنند، شاخص توده بدنی (BMI) و دور کمر کمتری دارند. جالب اینجاست که این گروه در بین ورزشکاران صبح، ظهر و عصر بی‌تحرک‌ترین افراد بودند. دکتر ربکا کروکوفسکی، روانشناس بالینی می‌گوید: «این تحقیق جدید هیجان‌انگیز...

وب‌گاه مشرق نیوز

مصرف قرص‌های ویتامین نه تنها هدر دادن پول است بلکه نوعی آسیب به سلامتی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمتر از 1 درصد تخم‌مرغ‌هایی که به‌صورت تجاری تولید می‌شوند، لکه دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، در خصوص تغذیه و تقویت دستگاه ایمنی بدن به گفتگو پرداخت.

وب‌گاه فرارو

ویتامین د ماده مغذی حیاتی برای استخوان سازی می‌باشد، اما برای مبارزه با عفونت‌ها و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 نیز ضروری است.