چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عصر ایران

یک راه سالم برای به حداقل رساندن قند طبیعی بدن، داشتن یک رژیم غذایی سالم و طبیعی می‌تواند بسیار مناسب باشد. برای مثال می‌توانید از سبزیجات، مرکبات، ماهی‌ها، گوشت بدون چربی، آجیل و چربی‌های سالم مانند روغن زیتون استفاده نمایید.

وب‌گاه فرارو

مکانی را که به خوبی می‌شناسید تجسم کنید. این مکان می‌تواند خانه شما، محل کارتان، جایی که بزرگ شده اید یا هر جایی باشد که بتوانید به طور مداوم در ذهن خود تجسم کنید. سپس مسیری را از طریق آن مکان ترسیم کنید. در طول مسیر خود نقاط کلیدی خاصی مانند کاسه میوه یا نقاشی زشت گربه‌ای را که خواهرتان کشیده انتخاب کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ممکن است بدن از طریق لخته شدن خون، جریان خون را متوقف کند و این روند آسیب‌های جدی بر سلامت ما بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تغذیه نامناسب و کمبود منابع آنتی‌اکسیدانی در بدن موجب اختلال در خلق و خو شده و زمینه افسردگی و اضطراب را فراهم می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد که ورزش متوسط تا شدید بین ساعت 7 صبح تا 9 صبح بهترین زمان برای کاهش وزن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: می‌خواهید وزن کم کنید؟ وقت آن است که سحرخیز شوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیا شما طرفدار بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یعنی لیونل مسی هستید؟ اگر چنین است برای شما یک سورپرایز بزرگ داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیاز می‌تواند رادیکال‌های آزاد را از بین ببرد و به همراه قابلیت های درمانی فوق‌العاده دیگر، شما را از ابتلا به انواع زخم‌های معده در امان می‌دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسی چند سال زیر نظر متخصص تغذیه ایتالیایی بود و با کمک او هم وضعیت سلامت جسمی‌اش بهتر شد و هم در زمین مسابقه پیشرفت‌های قابل توجهی داشت. مسی چند سال زیر نظر متخصص تغذیه ایتالیایی بود و با کمک او هم وضعیت سلامت جسمی‌اش بهتر شد و هم در زمین مسابقه پیشرفت‌های قابل توجهی داشت. به گزارش عرشه آنلاین، مسی در سالهای جوانی عادات نامناسبی در غذا خوردن داشت و پیتزا، نوشابه‌های گازدار و گوشت قرمز...

وب‌گاه گسترش

در این مقاله شما را با حقایق جالبی در مورد اسطوره پرتغالی یعنی کریستیانو رونالدو آشنا می‌کنیم که تاکنون از آنها خبر نداشتید. رونالدو بی‌تردید یکی از بهترین فوتبالیست‌های تمام ادوار است. او در دو دهه گذشته به موفقیت‌های فوق العاده‌ای دست یافته است و همچنان الهام‌بخش بازیکنان جوان در سراسر جهان است. با وجود اینکه رونالدو شخصیت بسیار مشهوری است اما رازها و حقایق جالب زیادی درباره او وجود...

وب‌گاه فرارو

در طول سه دهه از سال 1990 تا 2019، افزایش نگران‌کننده تقریبا 80 درصدی در تشخیص سرطان در بین افراد زیر 50 سال مشاهده شده و اکثر موارد ثبت شده در سال 2019 مربوط به سرطان سینه بوده است.

وب‌گاه فرارو

مزه بد دهان شما سعی می‌کند برخی چیز‌ها را به شما بگوید؛ در ادامه از دلیل و علت اصلی مزه بد دهان در زنان و مردان مطلع خواهید شد.

وب‌گاه فرارو

پروفسور بوگین می گوید سلامت عاطفی کلیدی برای جلوگیری از توقف رشد است. او می گوید که دوست نداشتن باعث "استرس عاطفی سمی" می شود که می تواند به بدن آسیب برساند.

وب‌گاه فرارو

سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) یک بیماری چندوجهی در زنان مبتلا به ناباروری است که دارای عوامل اتیولوژیک (سبب شناسی) متنوعی است که با توجه به زندگی ماشینی و نداشتن فعالیت به اندازه کافی؛ امروزه زنان زیادی به آن مبتلا هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: در طول سه دهه از سال 1990 تا 2019، افزایش نگران‌کننده تقریبا 80 درصدی در تشخیص سرطان در بین افراد زیر 50 سال مشاهده شده و اکثر موارد ثبت شده در سال 2019 مربوط به سرطان سینه بوده است.

وب‌گاه فرارو

برخی مواقع روی تخم مرغ لکه‌های قرمز و قهوه‌ای ایجاد می‌شود؛ آیا این لکه‌ها برای سلامتی افراد خطرناک است؟!