چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

برای جلوگیری از خلط گلو و درمان خلط گلو چه کار‌هایی انجام دهیم؟ نسخه‌های گیاهی و استفاده از دمنوش گیاهی از بهترین روش‌ها برای درمان سریع خلط گلو است.

وب‌گاه فرارو

چاقی در کودکان به یکی از مسائل بهداشتی و پزشکی حیاتی تبدیل شده است که به سرعت در جهان افزایش پیدا کرده و عوارض جدی برای سلامتی و رشد صحیح کودکان ایجاد می‌کند. این افزایش، نگرانی‌های بسیاری را در متخصصان بهداشت و پزشکان به وجود آورده است، زیرا چاقی کودکان می‌تواند به مشکلات جدی در آینده منجر شود. در این بخش از تناسب اندام نمناک، به بررسی علل، عوامل موثر در افزایش وزن کودکان، و نحوه جلوگیری...

وب‌گاه فرارو

بیشتر طاسی‌ها به دلیل ژنتیک (طاسی با الگوی مردانه و طاسی با الگوی زنانه) ایجاد می‌شود که به گفته متخصصان، این نوع ریزش مو قابل پیشگیری نیست.

وب‌گاه فرارو

غذای فرهنگی و محلی می‌تواند روی سلامت روانی و ذهنی شامل اختلال در خوردن و اضطراب نیز اثر بگذارد؛ زیرا ممکن است تحت تبلیغات این غذا‌ها منفور و بد جلوه داده شوند. اما اگر به دنبال ایجاد تغییر در رژیم غذایی‌تان هستید، باید بدن‌تان را به مثابه یک کل در نظر بگیرید.

وب‌گاه فرارو

عفونت مفصل زانو از اورژانس‌های پزشکی است. علائم عفونت زانو بصورت درد و تورم زانو و تب است. درمان آن در اکثر اوقات عمل جراحی و استفاده از آنتی بیوتیک است. گاهی عفونت زانو مزمن می‌شود. در این صورت ممکن است موجب آسیب استخوان‌های اطراف مفصل هم بشود. در موارد مزمن هم درمان استفاده همزمان از عمل جراحی و مصرف آنتی بیوتیک است.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات نشان می‌دهد مصرف زنجبیل به کاهش حالت تهوع یا استفراغ کمک می‌کند. یک ماده‌ی شیمیایی به نام شوگولاس جینرولاس در زنجبیل موجود است که قادر است حرکات انقباضی معده را کنترل کند و معده‌درد و سوء هاضمه را بهبود بخشد. افراد مبتلا به ناراحتی معده می‌توانند زنجبیل را به غذای خود اضافه کنند یا آن را دم کنند و به عنوان چای بنوشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشستن‌های طولانی‌مدت در پشت میز کار یا روی کاناپه امکان بروز ترومبوز وریدی عمقی را به‌ویژه در بین افراد مبتلا به چاقی مفرط افزایش می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

درمان‌های خانگی بسیاری وجود دارد که درد معده را تسکین می‌بخشد؛ مانند نوشیدن آب، ورزش کردن، پرهیز از مصرف سیگار و.... این مطلب به معرفی هشت مورد از محبوب‌ترین درمان‌های خانگی برای رفع ناراحتی معده و سوء هاضمه می‌پردازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حالا که کم کم به فصل مدرسه نزدیک می شویم بد نیست بدانیم تغذیه کودک در کارایی ذهن، افزایش هوش بهبود یادگیری نقش مهمی دارد.

وب‌گاه فرارو

مصرف چای اولانگ به مقدار زیاد چربی در خون شما را افزایش داده همچنین می تواند باعث سردرگمی و ضربان قلب نامنظم شود. از افزودن شکر یا سایر مواد پر چرب به چای خود اجتناب کنید، زیرا این کار باعث می شود کالری بیشتری داشته باشد. در این مدت از یک رژیم غذایی کم کلسترول و ورزش به صورت سه بار در هفته پیروی کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماهیت غیرمنتظره سنکوپ می تواند آن را خطرناک تر از آنچه هست جلوه دهد. برای اکثر افراد، سنکوپ یک وضعیت موقتی است که به هیچ مشکل جدی سلامتی اشاره نمی کند. ماهیت غیرمنتظره سنکوپ می تواند آن را خطرناک تر از آنچه هست جلوه دهد. برای اکثر افراد، سنکوپ یک وضعیت موقتی است که به هیچ مشکل جدی سلامتی اشاره نمی کند. به گزارش عرشه آنلاین، سنکوپ به عنوان غش نیز شناخته می شود و یک از دست دادن موقت هوشیاری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعادل مجدد رژیم غذایی بر اساس تغییر تدریجی اما پایدار در عادات غذایی شما است. به عبارت دقیق، شما باید یاد بگیرید که در طول زندگی بهتر غذا بخورید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوسیدگی دندان ممکن است به عفونت دندان منجر شود. عفونت در دندان می‌تواند باعث تشکیل ترشحات عفونی و التهاب در محل پوسیدگی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک متخصص تغذیه گفت: مصرف زیاد مواد قندی مثل انواع کیک و شیرینی می‌تواند با افزایش سطح قند خون استرس را افزایش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از مردم این نکته را نمی‌دانند که پوسیدگی دندان فقط به دندان و دهان مربوط نمی‌شود و حتی سلامت قلب و گوارش و تنفس ما می‌تواند به خطر بیندازد.

وب‌گاه فرارو

تاکنون نتایج تحقیقات به‌طور مکرر نشان دادند که مصرف مکمل ویتامین D با کاهش وزن مرتبط است. افرادی که ویتامین D مصرف می‌کنند بدون رژیم غذایی یا تغییر سبک زندگی وزن خود را کاهش می‌دهند.