چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

تاکنون نتایج تحقیقات به‌طور مکرر نشان دادند که مصرف مکمل ویتامین D با کاهش وزن مرتبط است. افرادی که ویتامین D مصرف می‌کنند بدون رژیم غذایی یا تغییر سبک زندگی وزن خود را کاهش می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: علیرغم آن که مرغ بدون شک یک منبع تامین کننده پروتئین است آیا خوردن هر روز آن سالم است و برای بدن مان مفید می باشد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از سایکولوژی نیوز نوشت: سه مکمل و ویتامین وجود دارد که می‌توانند کاهش وزن را تا 500 درصد افزایش دهند. افرادی که از این مکمل‌ها و ویتامین‌ها استفاده کردند در برخی موارد توانستند بدون ایجاد تغییرات دیگری در سبک زندگی، وزن خود را کاهش دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با آغاز پاییز، مبتلایان به دیابت باید لیست جدیدی از غذاها را به رژیم خود اضافه کنند؛ زیرا این کار می‌تواند به بهبود کتترل قند خون در آنها کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر کمبودهای ناشی از رژیم‌غذایی تا دوران بلوغ ادامه یابد، می‌تواند عواقب نامطلوب استخوانی در سنین بالاتر را افزایش دهد.

وب‌گاه فرارو

بعد از 40 سالگی بهتر است افراد بسیاری از عادت‌های ناسالم خود را که در گذشته داشتند کنار بگذارند. ترک این عادات به ما کمک می‌کند تا از نظر جسمی و روحی احساس سلامتی کنیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

این ترکیب فوق‌العاده به تقویت سیستم دفاعی بدن کمک می‌کند و در نتیجه، احتمال بروز عفونت‌های زنانه را کاهش می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

یکی دیگر از مزیت‌های بادام هندی برای کودکان این است که دارای آنتی اکسیدان زیادی می‌باشد. اگر کودکان آنتی اکسیدان زیادی را دریافت کنند در برابر بیماری‌ها مقاوم‌تر می‌شوند. آنتی اکسیدان‌ها در برابر انواع رادیکال‌های آزاد مقابله می‌نمایند. این مسئله کمک می‌کند تا کودکان دچار بیماری‌های متفاوت نشوند.

وب‌گاه فرارو

در شرایطی که سبک زندگی ناسالم به گسترش چاقی، دیابت و بیماری‌های قلبی - عروقی کمک می‌کند. اغلب به دنبال رژیم‌های غذایی هستیم که با کم کردن مواد غذایی ناسالم، تغذیه سالم‌تری را به ما ارائه دهند، اما انتخاب رژیم‌های غذایی صحیح حتماً باید تحت نظر متخصص و پزشک انجام شود.

وب‌گاه فرارو

وقتی که شب‌ها دیر شام می‌خوریم و تایم غذا خوردنمان نزدیک به تایم خواب می‌شود؛ یعنی ریتم شبانه‌روزی بدن مان را به هم می‌زنیم و خوابیدن برایمان سخت می‌شود. همین ممکن است باعث نوسانات خواب شود و مشکلات سلامتی مانند چاقی، بیماری قلبی و دیابت را هم به وجود بیاورد.

وب‌گاه فرارو

پروتئین برای ایجاد حس سیری مفید است و می‌تواند به کاهش هوس شیرینی‌جات کمک کند. خوردن وعده‌های غذایی سالم و متعادل در زمان‌بندی مناسب می‌تواند این میل را تا حد زیادی کم کند. مواد غذایی غنی از پروتئین مانند گوشت، ماهی و تخم مرغ را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که گاه و بی‌گاه به مصرف شیرینی‌جات تمایل دارید و بارها تصمیم به ترک این عادت گرفتید اما موفق نشدید. خبر خوب برای شما این است که می‌توانید با مصرف غذاهای مغذی یا نوشیدن مداوم آب و چند راهکار دیگر میل به شیرینی‌جات را کاهش دهید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانش‌آموزان زنگ‌های تفریح چه چیزهایی بخورند؟ دانش‌آموزان زنگ‌های تفریح چه چیزهایی بخورند؟ به گزارش عرشه آنلاین، کارشناس سلامت خانواده مرکز بهداشت ملایر با تأکید بر اهمیت وعده صبحانه برای دانش‌آموزان گفت: از آنجایی‌که بسیاری از بیماری‌ها در سنین بزرگسالی، ریشه در تغذیه افراد در سنین مدرسه و کودکی دارد بنابراین رعایت نیازهای تغذیه‌ای و تأمین یک تغذیه سالم باید از سنین کودکی شکل گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کلوچه و سایر خوراکی‌های حاوی شکر تصفیه شده، دارای فیبر و مایعات اندک و چربی زیادی است؛ بنابراین این نوع خوراکی ها برای افراد مبتلا به یبوست، مناسب نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

کلم بروکلی از سبزیجاتی است که اگرچه کمی دیر اما بالاخره جایگاه خود را بین عموم مردم به دست آورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: کلم بروکلی از سبزیجاتی است که اگرچه کمی دیر اما بالاخره جایگاه خود را بین عموم مردم به دست آورده است.