چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دوران کودکی یک دوره حیاتی از رشد و تکامل است که تغذیه نقش اساسی در مسیر سلامت و رفاه کودک دارد.

وب‌گاه فرارو

کلم بروکلی از سبزیجاتی است که اگرچه کمی دیر اما بالاخره جایگاه خود را بین عموم مردم به دست آورده است.

وب‌گاه فرارو

او گفت: خوردن مقدار زیاد جوش شیرین باعث اختلال در عملکرد کلیه‌ها و تغییرات اسیدی - بازی می‌شود؛ بنابراین به مصرف آن توصیه نمی‌شود. البته مصرف یک بار آن باعث ایجاد هیچ مشکلی نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر به دنبال فهرستی از غذاهای ضد سرطان هستید با تمرکز بر گیاهان و انتخاب مواد غذایی سالم می‌توانید خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهید.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: سوزش معده واکنش بدن به مواد غذایی مضر، سیگار کشیدن و فعالیت بدنی بلافاصله پس از غذا خوردن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: کلم بروکلی از سبزیجاتی است که اگرچه کمی دیر اما بالاخره جایگاه خود را بین عموم مردم به دست آورده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارتباط مستقیم غذا خوردن و سلامت و حتی زیبایی را بارها و بارها برایتان تشریح کرده ایم. ارتباط مستقیم غذا خوردن و سلامت و حتی زیبایی را بارها و بارها برایتان تشریح کرده ایم و خوب میدانید که چقدر آنچه می خورد و چگونه خوردن غذا، در سلامت و زیبایی جسم شما تاثیر دارد. زندگی تان پر مشغله که می شود، سخت است که برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و بتوانید به موقع غذا بخورید، گاهی حتی ممکن است زمان...

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیریت و نظارت صحیح برای حفظ تعادل و تناسب در برخی هورمون‌ها مانند کورتیزول و استروژن می‌تواند تاثیر مثبتی بر وزن شما داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

علیرغم آن که مرغ بدون شک یک منبع تامین کننده پروتئین است آیا خوردن هر روز آن سالم است و برای بدن مان مفید می باشد؟

وب‌گاه فرارو

ساعت‌ها نشستن خطر حمله قلبی و سکته را افزایش می‌دهد و فقدان حرکت، به طور کلی، ممکن است بر سطح چربی و قند خون تأثیر بگذارد. با این حال، افزایش زمان داشتن فعالیت بدنی به این معنی نیست که باید هر دقیقه از روز بیدار شوید یا ورزش کنید یا حرکت کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کلم بروکلی به دلیل ترکیبات خاص خود، یکی از سبزی‌های ضد سرطان معرفی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصرف کلم بروکلی مانع از گسترش سلول‌های سرطانی به ویژه در قفسه سینه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: انگل‌ها عاشق زباله هستند و غذا و یا هر چیز دیگری را از بین می‌برند و ممکن است که یک مهمان ناخوانده باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بسیاری از افراد کلم بروکلی را به خاطر خواص متعدد آن می‌شناسند، اما شاید ندانند کلم بروکلی قاتل سرطان است. کلم بروکلی به دلیل ترکیبات خاص خود، یکی از سبزی‌های ضد سرطان معرفی شده است. به دلیل وجود فلاونوئید‌ها به ویژه سولفورافن، بروکلی را به عنوان سبزی ضد سرطان می‌شناسند. مصرف کلم بروکلی مانع از گسترش سلول‌های سرطانی به ویژه در قفسه سینه می‌شود. کلم...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از دویچه وله نوشت: شواهد نشان می‌دهد که از هر پنج مورد سرطان، دو مورد در سراسر جهان قابل پیشگیری است.

وب‌گاه فرارو

حواس تان به کالری مصرفی باشد. علیرغم این ادعا که اغلب شنیده می شود کالری ها اهمیتی ندارند اکثریت قریب به اتفاق متخصصان تاکید دارند که افرادی که کالری بیش تری نسبت به فعالیت خود مصرف می کنند در نهایت با وزن ناسالم مواجه خواهند شد.