چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

کاهش وزن نیاز به زمان و تلاش دارد. اگر اصول درست را به کار بگیرید، کاهش وزن 5 کیلوگرم، 10 کیلوگرم، 20 کیلوگرم یا بیشتر غیرممکن نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با داروهایی که می تواند برای یک فرد بالای 50 سال خطرناک باشد آشنا شوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

تا دیروقت بیدار ماندن برای برخی افراد طبیعی است. اما شب زنده داری ممکن است برای سلامتی هزینه داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

تعریق شبانه در شرایطی خاص ممکن است نشانه ای از نیاز بدن شما به چیزی اساسی باشد مانند ویتامین B12 یا ویتامین D.

وب‌گاه فرارو

می‌دانید که تهیه غذا در منزل برای اطمینان از سالم‌بودن مواد اولیه اهمیت دارد. بسیاری از خوراکی‌های آماده و فرآوری‌شده حاوی نمک، شکر و چربی زیاد هستند که در طولانی مدت و در صورت مصرف مداوم تاثیرات جدی بر سلامت بدن دارند. بنابراین، هنگام خرید محصولات غذایی حتما به برچسب آن‌ها دقت کرده و انواع با شکر کمتر را انتخاب کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسفناج ممکن است به شما قدرت مافوق بشری ندهد، اما این سبزی برگ‌دار و سایر غذاهای حاوی آهن می‌تواند به شما کمک کند با دشمنی به نام «کم‌خونی ناشی از فقر آهن» مبارزه کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشمندان در مطالعه‌ی جدیدی به بررسی چاقی در 40 گونه از پستانداران غیرانسانی، از لمورهای موشی کوچک تا گوریل‌های درشت اندام پرداخته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پزشکان همواره تاکید می‌کنند که مصرف شکر باید به حداقل برسد، زیرا عوارض متعددی برای سلامت بدن دارد. گرچه چاقی و دیابت شناخته‌شده‌ترین پیامدهای مصرف زیاد شکر است، اما این عادت ناسالم عوارض دیگری نیز دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعریق شبانه بسیار رایج است، به ویژه در طول گرمای شدیدی که در حال حاضر همه جا را فرا گرفته است. عوامل زیادی می تواند منجر به تعریق شبانه می شود، از نوع لباس خواب گرفته تا استرس و بیماری و خوابیدن در کنار همسر.

وب‌گاه فرارو

جهت بررسی خواص بادام هندی برای کودکان باید فواید این محصول را برای کودکان 2 الی 6 سال بررسی کنیم. رده سنی 2 الی 6 سال مهم ترین رده سنی رشد کودکان به شمار می رود. رشد دندان ها و استخوان بندی کودکان در این سن انجام خواهد شد. در این مدت زمانی باید دندان های اولیه کودکان رشد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: سنگ‌های کلیه به توده‌های کوچک سفت در کلیه‌ها اطلاق می‌شود که به‌دلیل وجود ترکیباتی مانند کلسیم و اگزالات در ادرار به‌وجود می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دکتر اِما دربی‌شایر، متخصص تغذیه سلامت عمومی و مکمل‌های غذایی، گفت:«تعریق شدید شبانه در افرادی که فاقد ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم هستند دیده شده است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حدود 20 درصد از زنان و سه درصد از مردان آهن کافی در بدن خود ندارند؛ راه حل در بسیاری از موارد، مصرف بیشتر غذاهای سرشار از آهن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

زومیت نوشت: اگر به جمهوری دموکراتیک کنگو سفر کنید، به احتمال زیاد با شامپانزه‌های تپلی روبه‌رو می‌شوید که از فرط چاقی نمی‌توانند به راحتی از درخت‌ها بالا بروند، یا میمون‌های تپلی را می‌بینید که به دلیل اضافه وزن زیاد، با کمی ورجه و ورجه کردن روی شاخه‌ها به نفس نفس می‌افتند. انسان هم به نحو دیگری درگیر این داستان است. اگر همین الان به خیابان بروید، احتمالاً نیمی از افرادی که می‌بینید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از آنجایی که خواص بادام هندی برای کودکان زیاد است، بسیاری از والدین این مغزیجات را در رژیم غذایی کودکان خود قرار می دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: تعریق شبانه در شرایطی خاص ممکن است نشانه ای از نیاز بدن شما به چیزی اساسی باشد مانند ویتامین B12 یا ویتامین D.