چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

آزمایش‌های تسلیحات هسته‌ای در اواسط قرن بیستم، میراث پنهانی را در سلول‌های بدن ما و اکثر موجودات زنده روی کره زمین به جای گذاشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با آغاز فصل پاییز، مبتلایان به دیابت باید لیست جدیدی از غذاها را به رژیم خود اضافه کنند زیرا این کار می‌تواند به بهبود کنترل قند خون در آن‌ها کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افرادی که مقدار کالری زیادی به‌دلیل مصرف خوراکی‌های شیرین دریافت می‌کنند، بیشتر مستعد ابتلا به سنگ‌های کلیوی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چای اولانگ چای سنتی چینی است که از گیاه کاملیا سیننسیس گرفته می شود. از این گیاه برای درست کردن چای سیاه و سبز نیز استفاده می شود و خاصیت چربی سوزی فوق العاده ای دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیا می دانستید که سیر در واقع یک گل است؟ سیر گیاهی پیازدار و گلدار از خانواده سوسن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جالب‌تر آن‌که برای مثال اگر در فرانسه زندگی می‌کنید، در سال 2023 برای یک پاکت سیگار باید حدود 11.5 یورو بپردازید. این یعنی هر باکس سیگار 115 یورو قیمت دارد. حال آن که در ایتالیا همان سیگار را می‌توانید پاکتی 5.5 یورو بخرید.

وب‌گاه 55 آنلاین

سکته مغزی معمولا زمانی اتفاق می افتد که خون رسانی به مغز قطع شده یا کاهش پیدا می کند و مانع از تامین اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز برای مغز می شود.

وب‌گاه فرارو

حضور مستمر در بالاترین سطح دنیای فوتبال، مهمترین امتیاز مسی نسبت به مارادونا است و دقیقا به همین دلیل می‌توان مسی را در تاریخ فوتبال، بازیکنی بهتر از مارادونا دانست. اگر به نقطه اوج این دو ستاره آرژانتینی نگاه کنیم، احتمالا مسی هیچ وقت به درخشش و قدرت مارادونای 1986 نبوده.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاهش وزن فرآیندی است که نیاز به صبر و استقامت دارد. شاید با تبلیغات وسوسه انگیز فکر کنید که می‌توانید در کمترین زمان ممکن بیشتر وزن را کم کنید اما بهتر است به عوارض جانبی کاهش وزن سریع توجه کنید. کاهش وزن فرآیندی است که نیاز به صبر و استقامت دارد. شاید با تبلیغات وسوسه انگیز فکر کنید که می‌توانید در کمترین زمان ممکن بیشتر وزن را کم کنید اما بهتر است به عوارض جانبی کاهش وزن سریع توجه...

وب‌گاه فرارو

کم‌کاری، پرکاری و سرطان تیروئید از شایع‌ترین بیماری‌های تیروئیدی هستند. بسته به نوع بیماری و شرایط تیروئید، معمولاً با دارو‌هایی مانند جایگزینی هورمون تیروئید، جراحی و سایر روش‌ها مانند پرتودرمانی می‌توان این بیماری‌ها را درمان کرد. علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد که مداخلات غذایی و مصرف مکمل‌های خوراکی نیز در درمان و پیشگیری از بیماری‌های تیروئید مؤثر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کم‌کاری، پرکاری و سرطان تیروئید از شایع‌ترین بیماری‌های تیروئیدی هستند. بسته به نوع بیماری و شرایط تیروئید، معمولاً با داروهایی مانند جایگزینی هورمون تیروئید، جراحی و سایر روش‌ها مانند پرتودرمانی می‌توان این بیماری‌ها را درمان کرد. علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد که مداخلات غذایی و مصرف مکمل‌های خوراکی نیز در درمان و پیشگیری از بیماری‌های تیروئید مؤثر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم کتوژنیک ممکن است علائم مرتبط با سندرم تخمدان پلی کیستیک را بهبود بخشد. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که رژیم کتوژنیک ممکن است سطح تستوسترون را در زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک کاهش دهد که می‌تواند نتایج باروری را بهبود بخشد. ارتباط ثابتی بین سندرم تخمدان پلی کیستیک و مقاومت به انسولین وجود دارد که به توضیح اینکه چرا این بیماری ممکن است منجر به چاقی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیر یک غذای فوق العاده است که فواید بسیاری برای سلامتی دارد. حقایق جالب زیادی در مورد سیر وجود دارد که نمی‌دانید. به عنوان مثال، آیا می دانستید که سیر در واقع یک گل است؟ سیر گیاهی پیازدار و گلدار از خانواده سوسن است. ابات هومر در ادیسه در مورد سیر صحبت می کند. در خیلی از کشورهای جهان از سیر برای طعم دادن به غذاها استفاده می شود.

وب‌گاه فرارو

با تغییر فصل و آغاز پاییز، مبتلایان به دیابت باید لیست جدیدی از غذا‌ها را به رژیم خود اضافه کنند؛ زیرا این کار می‌تواند به بهبود کتترل قند خون در آن‌ها کمک کند.

وب‌گاه ورزش سه

جوان فوتبالیست آمریکایی راز عضلات شگفت انگیز خود را افشا کرده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

7 ماده غذایی که بهتر است دیابتی‌ها در پاییز مصرف کنند. 7 ماده غذایی که بهتر است دیابتی‌ها در پاییز مصرف کنند. به گزارش عرشه آنلاین، با آغاز فصل پاییز، مبتلایان به دیابت باید لیست جدیدی از غذا‌ها را به رژیم خود اضافه کنند؛ زیرا این کار می‌تواند به بهبود کتترل قند خون در آن‌ها کمک کند.