چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که زردچوبه تأثیر بیشتری بر افراد مبتلا به سندرم متابولیک دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تا دیروقت بیدار ماندن برای برخی افراد طبیعی است، اما از این نکته نباید غافل شد که شب‌زنده‌داران بیشتر در معرض خطر ابتلا به دیابت هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هفت عامل سبک زندگی سالم توسط محققان به عنوان کاهش دهنده خطر افسردگی شناسایی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مهم‌ترین خواص ارده این است که 50 درصد چربی موجود در آن از اسیدهای چرب تک اشباع است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افرادی که برنج و نان را از برنامه تغذیه‌شان حذف می کنند، باید منتظر عواقب آن هم باشند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رژیم میوه 3 روزه با هدف اصلی پاکسازی بدن و کاهش وزن میان بسیاری از افراد محبوب شده است، اما این رژیم نیز همانند هر سیستم دیگری فواید و محدودیت‌های خاص خود را دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: این ادویه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا کلسترول خود را در کوتاهترین زمان ممکن کاهش دهید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مطالعه جدید نشان داد که انجام ورزش های کوتاه مدت در طول روز با کاهش خطر ابتلا به سرطان تا 18 درصد در بزرگسالانی که ورزش نمی کردند، ارتباط داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بچه ذرت به دلیل داشتن فیبر و ویتامین یک انتخاب عالی است و یکی از سالم ترین مواد غذایی است که از ارزش غذایی بالا و فواید بی نظیری برای سلامت بدن برخوردار است

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فوق‌تخصص بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان با اشاره به شایع‌ترین بیماری‌های دستگاه گوارش گفت: حدود 40 درصد مردم علائم سندروم روده تحریک‌پذیر را تجربه می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دارچین را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا کلسترول خود را در کوتاهترین زمان ممکن کاهش دهید.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر به دلایل مختلفی از محصولات با ویتامین B12 استفاده کمتری دارید این مطلب را دنبال کنید در ادامه برای اطلاع از اهمیت ویتامین B12 برای بدن با ما همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قندها و ترکیبات قندی در همه انواع آنها نه‌تنها نقش مستقیمی در افزایش وزن دارند بلکه تحقیقات گوناگون نشان می‌دهند که همین قندها خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت نوع 2 و حتی بعضی از سرطان‌ها را هم افزایش می‌دهند. قندها و ترکیبات قندی در همه انواع آنها نه‌تنها نقش مستقیمی در افزایش وزن دارند بلکه تحقیقات گوناگون نشان می‌دهند که همین قندها خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت...

وب‌گاه مشرق نیوز

این بار که خواستیم یک قورمه سبزی سیاه جلوی میهمان‌مان بگذاریم یا برنجی که به قیمت کلی روغن ته دیگ طلایی دارد یادمان بیفتد که آیا باطن غذای‌مان هم مثل ظاهرش است یا نه؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: التهاب معده با درد شکم و نفخ شدید بروز می‌کند؛ این عارضه بر اثر استرس بیش از حد، مصرف غلط مواد غذایی، مشکلات گوارشی، یبوست و... خود را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: آنفلوانزا و سرماخوردگی هر دو بیماری‌های مربوط به سیستم تنفسی هستند و توسط ویروس‌های مختلفی ایجاد می‌شوند که واگیردار نیز هستند اما چگونه می‌توان از ابتلا به این بیماری‌ها که در فصل سرما بیشتر سبب بیماری‌زایی می‌شوند، جلوگیری کرد؟