چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: تعریق شبانه در شرایطی خاص ممکن است نشانه ای از نیاز بدن شما به چیزی اساسی باشد مانند ویتامین B12 یا ویتامین D.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ندها و ترکیبات قندی در همه انواع آنها نه‌تنها نقش مستقیمی در افزایش وزن دارند بلکه تحقیقات گوناگون نشان می‌دهند که همین قندها خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت نوع 2 و حتی بعضی از سرطان‌ها را هم افزایش می‌دهند. صحبت از اعتیاد به قندها به‌هیچ‌وجه اغراق نیست زیرا مغز واقعا می‌تواند به قندها وابسته شود و در نهایت به‌خاطر عدم دریافت قندها شما را با مجموعه‌ای از علائم آزاردهنده مواجه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بادام هندی یکی از مهم ترین مغزیجات شناخته می شود که طرفداران زیادی دارد. شما می توانید از بادام هندی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده نمایید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان که به‌تازگی از قصد خود برای بردن مدال طلای المپیک 2008 خبر داده، توانست در 36 سالگی یک رکورد تاریخی از خود به جای بگذارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته دکتر گوروانی کوچار، متخصص تغذیه بیمارستان فورتیس، هند، «رژیم غذایی غنی از پروتئین و کلسیم برای بیماری که دچار شکستگی شده است به شدت حیاتی است. اسکلت استخوانی چهارچوبی است که در سراسر بدن انسان گسترش یافته و وظیفه حمایت از اندام ها و تسهیل تحرک را بر عهده دارد. با وجود استحکام فراوان، در صورتی که نیرویی بیش از حد تحمل استخوان ها بر آنها وارد شود، احتمال شکستگی وجود خواهد داشت....

وب‌گاه فرارو

اما صربیناتور چگونه توانسته تا 36 سالگی همچنان خود را در اوج حفظ کند، سبک زندگی او و اسرار تغذیه‌ای او چیست که تا این سن که پایان دوره یک ورزشکار حرفه‌ای است توانسته خود را قله رفیع ورزش قهرمانی نگهدارد؟ جوکوویچ آنقدر به رژیم غذایی خود پایبند است که وقتی بعد از یکی از پیروزی‌هایش هوس شکلات کرد، فقط یک مربع از آن را خورد و بقیه را کنار گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: خواص بادام هندی برای کودکان بسیار زیاد است. به همین دلیل بیشتر والدین با خرید بادام هندی انرژی روزانه کودکان خود را افزایش می دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: توانایی بدنی نواک جوکوویچ در 36 سالگی حیرت‌انگیز است، او حتی در این سن به قهرمانی‌های خود در گرند اسلم ادامه می‌دهد، اما چه عواملی در موفقیت‌های اخیر صربیناتور دخیل بوده است؟ او خود در کتاب «سرویس برای برنده شدن» به عوامل تغذیه‌ای موفقیتش در عرصه قهرمانی اشاره کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعات مختلف نشان داده است که افراد در طول زندگی خود رژیم‌های غذایی مختلفی را تجربه می‌کنند. گاهی اوقات رژیم‌های غذایی نه تنها به افراد کمک نمی‌کند تا به وزن دلخواه خود برسند، بلکه سلامت کلی آن‌ها را نیز تهدید می‌کنند. در سال‌های اخیر، انواع متعددی از رژیم‌های غذایی سالم و اصولی، از رژیم‌های گیاهی گرفته تا کتوژنیک، به طور گسترده منتشر شده است. اطلاعات مختلف نشان داده است که افراد در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که انتخاب‌های روزانه در زمینه‌هایی مانند اینکه چه چیزی می‌خوریم، چقدر حرکت می‌کنیم، الگوهای خواب و حتی تعاملات اجتماعی در نتایج سلامت روان ما نقش دارند. طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، از هر 20 بزرگسال، یک نفر افسردگی را تجربه می‌کند. این وضعیت بار قابل توجهی بر سلامت عمومی در سراسر جهان دارد. محققان بسیاری از عوامل ازجمله سبک زندگی، ژنتیک، ساختار مغز و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تا دیروقت بیدار ماندن برای برخی افراد طبیعی است. اما شب زنده داری ممکن است برای سلامتی هزینه داشته باشد. تا دیروقت بیدار ماندن برای برخی افراد طبیعی است. اما شب زنده داری ممکن است برای سلامتی هزینه داشته باشد. نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که جغد شب (افراد شب زنده دار) هستند بیشتر از افراد سحرخیز در معرض خطر ابتلاء به دیابت قرار دارند.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته دکتر گوروانی کوچار، متخصص تغذیه بیمارستان فورتیس، هند، «رژیم غذایی غنی از پروتئین و کلسیم برای بیماری که دچار شکستگی شده است به شدت حیاتی است.

وب‌گاه فرارو

اگرچه کلسترول بالا اغلب با استاتین‌ها درمان می‌شود، تغییرات در سبک زندگی شما مانند کاهش وزن، 150 دقیقه ورزش در هفته و افزایش فیبر محلول در رژیم غذایی می‌تواند به کاهش کلسترول شما در کمتر از 6 هفته کمک کند و افزودن ادویه‌هایی مانند دارچین به رژیم غذایی‌تان ممکن است چند عدد کلسترول شما را کاهش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تا دیروقت بیدار ماندن برای برخی افراد طبیعی است. اما شب زنده داری ممکن است برای سلامتی هزینه داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر به نقل از مدیسن نت نوشت: تا دیروقت بیدار ماندن برای برخی افراد طبیعی است. اما شب زنده داری ممکن است برای سلامتی هزینه داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این ادویه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا کلسترول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن کاهش دهید.