جمعه 30 شهریور 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

اگر اغلب به بیماری‌های مختلف مبتلا می‌شوید، ممکن است کمبود ویتامین D داشته باشید. این ویتامین نقش کلیدی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و کمبود آن می‌تواند پاسخ ایمنی را تضعیف کرده و بدن را در برابر عفونت‌ها و بیماری‌ها آسیب‌پذیر کند.

وب‌گاه فرارو

نیترات‌ها و نیتریت‌ها را به دلیل ویژگی‌های دوگانه‌ای که دارند «دکتر جکیل و آقای هاید» عالم تغذیه می‌دانند. بیشتر اوقات به ما توصیه می‌کنند تا از نیترات‌ها و نیتریت‌های موجود در گوشت‌های فرآوری‌شده پرهیز کنیم، اما سبزی‌هایی که در آن‌ها نیترات و نیتریت وجود دارد (مانند چغندر قرمز و اسفناج) را مصرف کنیم.

وب‌گاه فرارو

ویتامین E به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی، سلول‌ها را در برابر اثرات مضر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. رادیکال‌های آزاد مولکول‌هایی هستند که در نتیجه تجزیه مواد غذایی در بدن یا در معرض دود تنباکو و اشعه‌ها تولید می‌شوند و می‌توانند در بروز بیماری‌های قلبی، سرطان و سایر بیماری‌ها نقش داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

خرما مملو از ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر و آنتی‌اکسیدان‌ها است. این مواد مغذی به شما انرژی می‌دهند و در عین حال به سلامتی عمومی بدن کمک می‌کنند. فیبر موجود در خرما به بهبود هضم غذا و جلوگیری از یبوست کمک می‌کند، همچنین باعث احساس سیری طولانی‌تری می‌شود که این امر می‌تواند به کاهش هوس‌های غذایی و مصرف کالری کمک کند.

وب‌گاه فرارو

سیگار کشیدن، مصرف مواد مخدر، الکل و عدم فعالیت می‌تواند سلامت استخوان‌ها را تحت تأثیر قرار دهد و ما باید برای جلوگیر از پوکی استخوان از یک رژیم متعادل غذایی به همراه ورزش بهره ببریم.

وب‌گاه عصر ایران

خواص هویج بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید! هویج منبع خوبی از بتاکاروتن، فیبر، ویتامین K1، پتاسیم و آنتی اکسیدان ها است که به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی از سلامت کلی بدن شما حمایت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرطان روده بزرگ، سومین نوع معمول سرطان در تمام دنیاست و 10 درصد از تمامی موارد سرطان را در بر می‌گیرد. سرطان روده بزرگ، سومین نوع معمول سرطان در تمام دنیاست و 10 درصد از تمامی موارد سرطان را در بر می‌گیرد. سرطان روده بزرگ جزو سرطان‌های شایع در جهان است و افراد بسیاری را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این بیماری معمولاً افراد مسن را بیشتر درگیر می‌کند اما گروه‌های سنی پایین‌تر هم ممکن است به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصرف یک وعده 140 گرمی سیب‌زمینی سرخ‌شده در روغن نباتی، ضرری معادل کشیدن 25 نخ سیگار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سالم زندگی کردن یکی از راه‌های مشخص برای افزایش طول عمر است، عادت‌هایی در زندگی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها عمر خود را زیاد کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق تخمین‌های یک گزارش جدید تنباکو، سوخت‌های فسیلی، غذاهای فوق فرآوری شده و الکل مسئول مرگ بیش از 7400 نفر در روز در 53 کشور قاره اروپا هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرطان روده بزرگ، سومین نوع معمول سرطان در تمام دنیاست و 10 درصد از تمامی موارد سرطان را در بر می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد، مصرف یک وعده 140 گرمی سیب‌زمینی سرخ‌شده در روغن نباتی، ضرری معادل کشیدن 25 نخ سیگار دارد.

وب‌گاه فرارو

یکی از هزاران خواص دارویی زنجبیل درمان درد مفاصل است، با استفاده از گیاه دارویی مفیدی مثل زنجبیل درد مفاصل را می‌توانید تسکین دهید.

وب‌گاه عصر ایران

یک متخصص طب سنتی گفت: مصرف دارچین، هل و سیر در رژیم غذایی می‌تواند نقش مهمی در سلامت بدن، فشار خون و تقویت قلب داشته باشد. علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه صبحانه ایرانی شبکه دو سیما با اشاره به اینکه مشکلات قلبی از شایعترین بیماری‌ها در سراسر جهان است گفت: مصرف دارچین، هل و سیر در رژیم غذایی و همچنین نیم ساعت پیاده روی آرام در روز می‌تواند در سلامت بدن، فشار خون و شادابی قلب...

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس نتایج یک پژوهش، مصرف یک وعده 140 گرمی سیب‌زمینی سرخ‌شده در روغن نباتی، ضرری معادل کشیدن 25 نخ سیگار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مطالعه بزرگ تأیید می کند که یک رژیم غذایی مبتنی بر گیاهخواری که برای نجات کره زمین طراحی شده است، عمر مردم را نیز افزایش می دهد.