یک‌شنبه 8 مهر 1403

رییس شورای تهران: دولت به توسعه حمل و نقل عمومی حساس باشد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رییس شورای تهران: دولت به توسعه حمل و نقل عمومی حساس باشد

تهران - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در پایتخت، گفت: دولت به توسعه حمل و نقل عمومی حساس باشد.

به گزارش ایرنا «محسن هاشمی» روز سه شنبه در حاشیه دویست و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید لازم بود که نسبت به حمل و نقل عمومی حساس تر بوده و توجه بیشتری نسبت به تامین واگن و اتوبوس در شهر تهران و کلان شهر ها داشته باشیم.

وی تأکید کرد که هنوز هم امکان تحقق و تامین واگن و اتوبوس وجود دارد و اثر آن در سال های آینده دیده خواهد شد. رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در درباره دیدار با نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: صحبت های اولیه با برخی از نمایندگان تهران انجام شده و در زمان مناسب دیدارهایی با آنان انجام خواهیم داد.

ضرورت رسیدگی به پرونده باغات

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه درباره آیین‌نامه‌های باغات که در سال های گذشته تغییراتی داشت، سوء تفاهم هایی مطرح شده بود که این موضوع باعث شد مردم نسبت به روند رسیدگی به پرونده باغات نگرانی‌هایی داشته باشند.

هاشمی گفت: در این خصوص و برای رفع این مسأله، با تمام افرادی که درگیر هستند در این موضوع از جمله شهردار، معاون شهرسازی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران و برخی اعضای شورای شهر جلسه برگزار کردیم.

وی ادامه داد: موضوع باغات و آیین نامه های آن نیازمند اصلاحات قوانین است و در جلسه امروز در این حوزه به نتیجه خوبی رسیدیم.

به گزارش ایرنا پیش از این رییس شورای شهر تهران نسبت به کمبود حمل و نقل عمومی پایتخت هشدار داد و در جلسه ای با جهانگیری معاون اول رییس جمهوری این موضوع را مطرح کرد.

همچنین مقرر شد که از محل صندوق ذخیره ارزی حمل و نقل عمومی تهران توسعه یابد.

*س_برچسب‌ها_س*