پنج‌شنبه 12 مهر 1403

زادگاه سردار دلها میزبان دیدار سوم فینال لیگ برتر فوتسال کشور شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
زادگاه سردار دلها میزبان دیدار سوم فینال لیگ برتر فوتسال کشور شد

کرمان - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان کرمان گفت: زادگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به یاد این شهید والامقام، به‌عنوان میزبان دیدار سوم لیگ برتر فوتسال کشور تعیین شد.

علی قرایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ویروس کرونا نزدیک به سه ماه گذشته تمامی فعالیت‌های ورزشی استان کرمان و کشور از جمله مسابقات فوتبال و فوتسال را تعطیل کرده است.

وی ادامه داد: فینال لیگ برتر فوتسال کشور در سال 98 به‌علت شیوع کرونا برگزار نشد و اکنون با هماهنگی سازمان لیگ، ستاد ملی کرونا و باشگاه‌ها مقرر شد که این فینال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی سال جاری برگزار شود.

رییس هیات فوتبال استان کرمان گفت: طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته مقرر شد که دور رفت این مسابقات 30 خرداد به میزبانی اصفهان و دور برگشت به میزبانی مس سونگون در 6 تیر برگزار شود و طبق مصوبات بنا شد که در صورت پیروزی هر تیم در هر بازی، دیدار سوم هم در 9 تیر و به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان داشته باشیم.

قرایی اظهار داشت: ستاد برگزاری مسابقات فینال لیگ برتر فوتسال در استان‌های میزبان تشکیل شده و طبق هماهنگی انجام شده، نشست این ستاد در روز 27 خردادماه سال جاری در کرمان برگزار می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*