شنبه 9 تیر 1403

زاکانی: روحانی دولت را با 1300 هزار میلیارد تومان بدهی به آقای رئیسی تحویل داد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
زاکانی: روحانی دولت را با 1300 هزار میلیارد تومان بدهی به آقای رئیسی تحویل داد + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست دانشجویی - مردمی «دولت انقلاب» با حضور کاندیدا‌های انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به همت بسیج دانشجویی و با مشارکت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد. علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی صبح چهارشنبه در دانشگاه تهران حاضر شد و با دانشجویان این دانشگاه به گفتگو پرداخت و به...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست دانشجویی - مردمی «دولت انقلاب» با حضور کاندیدا‌های انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به همت بسیج دانشجویی و با مشارکت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد.

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی صبح چهارشنبه در دانشگاه تهران حاضر شد و با دانشجویان این دانشگاه به گفتگو پرداخت و به پرسش‌های آنان پاسخ داد. در ابتدای این نشست نمایندگانی از تشکل‌های دانشجویی دیدگاه‌ها و سوال‌های خود را با محور چگونگی پرداخت یارانه طلا، ساز و کار اجماع در جبهه انقلاب، و تاکید بر ضرورت ادامه راه رئیس جمهور شهید مطرح کردند. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی انفجار نور بود و پیام آن که "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" بود به سرعت در سراسر جهان شنیده شد، گفت: استقلال سیاسی ما با انقلاب حاصل شد، اما هنوز استقلال فرهنگی و اقتصادی نداریم و عدالت در کشور ما نیازمند تعمیق و رفع فقر و فساد و تبعیض است. زاکانی اظهار داشت: در حوزه رفاه امکانات کم نداریم، افرادی مثل یک غده سرطانی خون و امکانات جامعه را می‌مکند و سرِ چشمه‌ای نشسته اند و برای خودشان سفره اختصاصی باز کرده اند. وی تاکید کرد: امروز قابل مقایسه با 45 سال پیش نیستیم، اما با نقطه آرمانی فاصله‌ای داریم که البته کاملا قابل پیموده شدن است.

  • کرسنت 80 تا 100 میلیارد دلار به کشور ضرر زد!

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت شهید رئیسی را دولتی نامید که نسبت به انقلاب و رهبری و دشمنان انقلاب مختصات درستی داشت، افزود: گرچه تقدیر الهی این بود که وجود این شهید از ما گرفته شود، اما ضرورت دارد راه ایشان تداوم یابد.