یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

زمستان بارانی رسید

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
زمستان بارانی رسید

از فردا با ورود موج بارشی جدید به کشور شاهد ادامه بارش‌ها در بسیاری از نقاط کشور خواهیم بود از فردا با ورود موج بارشی جدید به کشور شاهد ادامه بارش‌ها در بسیاری از نقاط کشور خواهیم بود

از فردا با ورود موج بارشی جدید به کشور شاهد ادامه بارش‌ها در بسیاری از نقاط کشور خواهیم بود

برای امروز نیز در بخش‌های گسترده ای از کشور شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود اما طی فردا این بارش‌ها به شکل گسترده تری ادامه پیدا خواهد کرد و مناطق بیشتری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

برای فردا استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، بوشهر و فارس بارشهای خوبی از این موج خواهند داشت، استان‌های مجاور این استان‌ها نیز به شکل ضعیف تری تحت تاثیر فعالیت موج قرار خواهند گرفت.

کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش در اکثر نقاط کشور در روز دوشنبه خبر داد و گفت: این بارش ها در تهران، قزوین و البرز هم شاهد خواهیم بود. مرتضی ضرابی، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز شاهد فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور مانند شهرهای مشهد، نیشابور و بجنورد بوده ایم. به ویژه کانون بارش هایی که در شرق کشور به خود اختصاص داده بود می توان به رودان، نیکشهر، کنارک، چابهار، جزایر ابوموسی، قشم و جاسک نیز اشاره کرد. به هم وطنان نیز توصیه می شود از سفرهای غیرضروری به این مناطق خودداری کنند. او از بارش های جدید در شمالغرب کشور خبرداد و گفت: بارش ها در شمال غرب کشور در حال مهیا شدن است و از فردا مناطقی از اردبیل، استانهای ساحلی و حتی کرمانشاه، زنجان، قزوین و البرز و تهران شرایط بارندگی مهیا خواهد بود.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

زمستان بارانی رسید 2