چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

زن جوان شوهر سابقش را در یک درگیری با چاقو کشت و فرار کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
زن جوان شوهر سابقش را در یک درگیری با چاقو کشت و فرار کرد

اقتصادنیوز: اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک درگیری در محله «ملاباشی» شهر اردبیل، مأموران کلانتری 16 «سبلان» در قالب گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه ایران سرهنگ سعید یوسفی‌فعال، فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با بررسی اولیه مأموران مشخص شد که یک زن و مرد که مدتی قبل از هم طلاق گرفته بودند با همدیگر درگیر شده‌اند و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن زن جوان بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد. ردیابی‌ها برای دستگیری زن جوان آغاز شد و در کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جرم، وی در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد و در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از طریق مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید