چهارشنبه 18 مهر 1403

سارقان به سرقت 28 دستگاه خودرو در زنجان معترف شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سارقان به سرقت 28 دستگاه خودرو در زنجان معترف شدند

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: اعضای باند سارقان خودرو که از سوی پلیس آگاهی زنجان دستگیر شدند در بازجویی‌های پلیسی به سرقت 28 دستگاه خودروی سواری اعتراف کردند.

سردار رحیم جهانبخش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودروهای سواری (عمدتا پیکان و پراید مدل پایین) در سطح شهر زنجان، پی‌گیری و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی زنجان پس از بررسی مکان سرقت‌های صورت گرفته، موفق به شناسایی سه سارق بومی که به صورت باندی عمل می‌کردند شده و در اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سردار جهانبخش افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده از سوی پلیس آگاهی و با مشاهده ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به انجام این تعداد سرقت خودرو در شهر زنجان معترف شدند.

وی با بیان اینکه متهمان دارای سابقه سرقت هستند تصریح کرد: این سه سارق دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی و خودرو های سرقتی کشف شده نیز به مالباختگان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان از مردم خواست هشدارها و توصیه‌های پلیس را به منظور پیشگیری از وقوع سرقت‌ها جدی‌تر گرفته و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

کشف بیش از 8 کیلو تریاک در شهرستان ابهر فرمانده انتظامی شهرستان ابهر نیز از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف و ضبط هشت کیلو و 20 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در خصوص قاچاق مواد مخدر، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا، یک دستگاه خودروی وانت نیسان در عوارضی ابهر - قزوین از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن این مقدار تریاک کشف شد.

مرسلی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع موادمخدر را از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کنند تا اقدامات لازم به عمل آید.

*س_برچسب‌ها_س*