دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه منیبان

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی درخصوص مشمول «مالیات بر درآمد حقوق» قرار دادنِ مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران را ابطال کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: طاهری آکِردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر نخستین گام مطالبه گری از دستگاه‌ها را شناخت صحیح وظایف و مسئولیت‌های آن‌ها دانست و تصریح کرد: البته مطالبه‌گری نباید به گونه‌ای باشد که سبب سیاه نمایی علیه نظام شود چراکه این خودش از منکرات است و اصل مطالبه گری، مبارزه با فساد و... را باید فریاد زد، ولی در بحث مصادیق نباید بدون مستندات کافی وارد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی درخصوص مشمول «مالیات بر درآمد حقوق» قرار دادنِ مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران را ابطال کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی درخصوص مشمول «مالیات بر درآمد حقوق» قرار دادنِ مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران را ابطال کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: بنا نداریم از فعالان اقتصادی که با مشقت و زحمت و با وجود دست اندازهای غیر طبیعی و شرایط تحریم و فشارهای دستگاههای اجرایی کشور در حال فعالیت هستند ریالی به ناحق مالیات دریافت کنیم.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها را اصلاح کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: بنا نداریم از فعالان اقتصادی که با مشقت و زحمت و با وجود دست اندازهای غیرطبیعی و شرایط تحریم و فشارهای دستگاه‌های اجرایی کشور در حال فعالیت هستند ریالی به ناحق مالیات دریافت کنیم.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها را اصلاح کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه،23مرداد) موادی از ایرادات شورای نگهبان به طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را رفع و تصویب کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس برای تامین نظر شورای نگهبان، طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها را اصلاح کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 22 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را رفع کردند. در تبصره (5) الحاقی ماده (3) آمده است: در ماده (54 مکرر) قانون مالیات‌های مستقیم پس از عبارت «هر واحد مسکونی واقع در کلیه شهر‌های بالای یکصد هزار نفر جمعیت»، عبارت «و کلیه شهر‌های جدید» اضافه و یک‌تبصره...

وب‌گاه 55 آنلاین

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ لایحه برنامه هفتم توسعه در کمیسیون کشاورزی مصوب شده است. در این لایحه پروژه های انتقال آب از شمول ارزیابی محیط زیستی خارج شده اند بنابر این با حذف تصویب در مراجع ذی ربط نظیر سازمان حفاظت محیط زیست، میراث فرهنگی و...؛ اجرای پروژه های انتقال آب منوط به دریافت تاییده های فنی و تصویب در شورای عالی آب شده است. بنابر همین گزارش اکثر پروژه های انتقال آب که با نام...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، اصلاح تبصره ماده (17) ضوابط اجرایی دارایی های استهلاک پذیر را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.