شنبه 31 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین اللهی در مراسم افتتاح مرکز گامانایف مجتمع بیمارستانی یاس گفت: رشد علوم پزشکی به رشد بین رشته‌ای متکی است و درصورتی می‌توانیم موفقیت به دست آوریم که همه بخش‌ها باهم همکاری کنند. وی گفت: یکی از بزرگ‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، حوزه سلامت است و از سال‌های نخستین انقلاب تاکنون، رشد فزاینده‌ای در این حوزه را شاهد بودیم و می‌توان...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت گفت: مافیای دارو نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا در مقابل روش‌های جدید درمانی غیردارویی مقاومت می‌کند و اجازه نمی‌دهند روش‌های درمانی غیردارویی اجرا شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان اظهار کرد که صلح در اوکراین به ایالات متحده بستگی دارد.

وب‌گاه عصر ایران

این سازمان همچنین هشدار داد که تاخیر در واکسیناسیون می‌تواند منجر به مبتلا شدن تعداد زیادی از افراد آسیب‌پذیر در چین شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کووید 19 دوباره تاخت و تازش را در چین آغاز کرده و نسبت به خطر تکرار صحنه بیماری و مرگ در بیمارستان‌ها هشدار داده می‌شود؛ خطری که می‌تواند در سایر کشورها و از جمله ایران نیز نگرانی‌هایی را از بابت طوفان مجدد کرونا در فصل زمستان ایجاد کند، آن هم بعد از چند ماه آرامش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روش‌های آگاهی از جزئیات واریز مرحله نخست سود سهام عدالت در سالجاری اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

موج جدید شیوع کرونا در چین سبب افزایش نگرانی‌ها شده است، سازمان بهداشت جهانی معتقد است همزمان با آغاز سال نو میلادی و افزایش ترددها، این موج جدید می‌تواند عامل انتقال ویروس به سایر کشورها شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک شرکت داده‌های بهداشتی موسوم به Airfinity مدعی شد که با لغو محدودیت‌های کرونایی در چین، احتمالا روزانهن بیش از 5000 نفر بر اثر ابتلا به کووید در این کشور جان خود را از دست می‌دهند و این آمار در تضاد چشمگیر با داده‌های رسمی پکن در مورد شیوع فعلی این بیماری و تلفات ناشی از آن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اوج گیری مجدد سویه های کرونا در کشورهای چین و ژاپن، سازمان جهانی بهداشت را نگران ساخته است.

وب‌گاه عصر ایران

چین در روزهای اخیر انجام آزمایشات انبوه را متوقف کرده و دیگر موارد بدون علامت را گزارش نمی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک شرکت داده‌های بهداشتی موسوم به Airfinity مدعی شد که با لغو محدودیت‌های کرونایی در چین، احتمالا روزانه بیش از 5000 نفر بر اثر ابتلا به کووید در این کشور جان خود را از دست می‌دهند و این آمار در تضاد چشمگیر با داده‌های رسمی پکن در مورد شیوع فعلی این بیماری و تلفات ناشی از آن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت روز چهارشنبه گفت که چین ممکن است طی روزهای آتی برای حفظ آمار مبتلایان به کووید در سطحی که تاکنون داشته با مشکل مواجه شود زیرا این کشور با برداشتن بیشتر محدودیت‌ها، افزایش قابل ملاحظه‌ای را در تعداد مبتلایان جدید در روزهای اخیر گزارش کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح چرایی وضعیت شیوع مجدد کرونا در چین، درباره شرایط این بیماری در کشورمان نیز توضیح داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در گفت‌وگویی درمورد پیک جدید کرونا هشدار داده و گفت: در خصوص پیک جدید کرونا مجددا هشدار می‌دهیم. مردم در محیط‌های بسته تا حد امکان از ماسک استفاده کنید. برای اطلاع از ادامه خبر هشدار درمورد پیک جدید کرونا باما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: به نظر می‌آید که آمار و اطلاع‌رسانی چین، هم درباره سویه‌های در گردش و هم درباره میزان ابتلا و مرگ، واقعی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: در خصوص کرونا مجددا هشدار می‌دهیم و خواهش می‌کنیم که مردم در فضاهای سربسته و جایی که تهویه مناسب نیست، مردم تا حد امکان از ماسک استفاده کرده، فاصله را رعایت کنند.