شنبه 31 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: به نظر می‌رسد که در ماه‌های اخیر چین از این سیاست دست برداشته و مقداری این سیاست را کنار گذاشتند. زیرا نتیجه‌بخش نبوده است. درباره آمار واکسیناسیون هم وقتی سیاست کرونای صفر را در نظر می‌گیرید، مقداری میزان واکسیناسیون هم کاهش می‌یابد؛ حال اکنون که سیاست کرونای صفر در چین به نتیجه مطلوب نرسیده و آن را کنار گذاشتند، طبیعتا به نظر می‌آید...

وب‌گاه فرارو

بسیاری از افراد می‌پرسند: اگر من همان غذایی را که در 30 سالگی می‌خوردم اکنون نیز می‌خورم و فعالیت بدنی مشابهی انجام می‌دهم چرا وزن‌ام افزایش می‌یابد؟ نیازهای انرژی در هر فردی بسته به عوامل متعددی متفاوت است. اولین مورد سن است زیرا با افزایش سن نیازهای انرژی متفاوت است.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان جهانی بهداشت گفت که درباره موج بی‌سابقه موارد کرونا در چین بسیار نگران است و از پکن خواست واکسیناسیون افراد آسیب‌پذیر را تسریع کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد که در مورد افزایش گزارش‌های مربوط به بیماری شدید کرونا در سراسر چین بسیار نگران است.

وب‌گاه 55 آنلاین

دیابت نیاز به درمان دارد زیرا سطوح قند خون کنترل نشده می تواند بر اندام های حیاتی مانند قلب و کلیه ها تأثیر بگذارد و حتی می تواند منجر به مرگ شود. برخی از علائم اولیه دیابت وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیابت نیاز به درمان دارد زیرا سطوح قند خون کنترل نشده می‌تواند بر اندام‌های حیاتی مانند قلب و کلیه‌ها تأثیر بگذارد و حتی می‌تواند منجر به مرگ شود. برخی از علائم اولیه دیابت وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، در سه دهه گذشته، شیوع دیابت نوع 2 در مختلف با سطح درآمدهای متنوع به طور چشمگیری افزایش یافته است و امروزه حدود 422 میلیون نفر در سراسر جهان به دیابت مبتلا هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیابت نیاز به درمان دارد زیرا سطوح قند خون کنترل نشده می تواند بر اندام های حیاتی مانند قلب و کلیه ها تأثیر بگذارد و حتی می تواند منجر به مرگ شود. برخی از علائم اولیه دیابت وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: دیابت نیاز به درمان دارد زیرا سطوح قند خون کنترل نشده می تواند بر اندام های حیاتی مانند قلب و کلیه ها تأثیر بگذارد و حتی می تواند منجر به مرگ شود. برخی از علائم اولیه دیابت وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از انواع مغزدانه‌های خام (بو نداده) و بدون نمک استفاده کنید. این نکته به خصوص برای افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و پرفشاری خون حائز اهمیت است.

وب‌گاه فرارو

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، در سه دهه گذشته، شیوع دیابت نوع 2 در مختلف با سطح درآمد‌های متنوع به طور چشمگیری افزایش یافته است و امروزه حدود 422 میلیون نفر در سراسر جهان به دیابت مبتلا هستند. دیابت نیاز به درمان دارد، زیرا سطوح قند خون کنترل نشده می‌تواند بر اندام‌های حیاتی مانند قلب و کلیه‌ها تأثیر بگذارد و حتی می‌تواند منجر به مرگ شود. برخی از علائم اولیه دیابت وجود دارد...

وب‌گاه عصر ایران

زمانی که به دلیل کمبود انسولین کافی میزان قند در خون زیاد باشد، فرد به دیابت مبتلا خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اعلام کرد: در روز‌هایی که هوا ناسالم برای گروه‌های حساس (شاخص کیفیت هوا 101 الی 150 ورنگ زرد) باشد زمان بازی کودکان در فضای باز و پارک‌ها را به میزان زیادی کاهش دهید. همچنین افراد مسن و بیمارانی که دارای مشکلات تنفسی هستند نیز فعالیت خود را در فضای بیرون کاهش دهند. در روز‌هایی که شاخص کیفیت هوا «ناسالم برای همه گروه‌ها» (151 الی 200 ورنگ...

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس مطالعه وزارت بهداشت در 27 شهر با جمعیت تقریبا 35 میلیون نفر مشخص شد میزان مرگ‌های منتسب با ذرات معلق در کشور 20 هزار و 800 نفر بوده است که از این میان اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به درخواست وزارت بهداشت برای دورکاری کارمندان تهرانی، گفت: در روزهایی که هوا برای همه گروه‌ها ناسالم است استنشاق چنین هوایی معادل استعمال 3 تا 7 نخ سیگار برای همه جمعیت مواجهه یافته با آلودگی از جمله کودکان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به درخواست وزارت بهداشت برای دورکاری کارمندان تهرانی، گفت: در روزهایی که هوا برای همه گروه‌ها ناسالم است استنشاق چنین هوایی معادل استعمال 3 تا 7 نخ سیگار برای همه جمعیت مواجهه یافته با آلودگی از جمله کودکان است.