شنبه 31 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس شاهسونی با اشاره به تداوم آلودگی هوا در شهر تهران، تاکید کرد: با توجه به ادامه آلودگی هوا و قرارگیری وضعیت هوا در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها، ما درخواست جدی دورکاری کارمندان تهرانی را داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت آلودگی هوای تهران این روزها از وخیم هم پا را فراتر گذاشته و به وضعیتی بغرنجی بدل شده که نفس کشیدن را به کاری سخت و طاقت‌فرسا بدل کرده است. بررسی شاخص آلاینده‌ها از سال 94 تاکنون نشان می‌دهد که پنج‌شنبه هفته گذشته، آلوده‌ترین روز به لحاظ آلاینده‌ی دی اکسید گوگرد بوده است.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: در حال حاضر نگرانی عاجلی برای موج گسترده ای از کرونا در هفته های آینده، نداریم.

وب‌گاه فرارو

یک مطالعه جدید نشان داده است که تغییر به یک رژیم غذایی سالم‌تر، مانند رژیم غذایی DASH یا رژیم غذایی غنی از میوه و سبزیجات، ممکن است این خطر را تا 10 درصد کاهش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب برخی از علایم رایج عفونت ویروس کرونا در زمستان امسال معرفی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت؛ روز چهارشنبه دوم آذرماه 1401 جلسه «طرح ادغام برنامه ترویج شیوه زندگی سالم بر اساس آموزه‌های طب ایرانی در نظام سلامت کشور» با حضور دکتر حسین فرشیدی معاون محترم بهداشت؛ دکتر نفیسه حسینی یکتا مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت؛ دکتر مصطفی رضایی؛ رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت؛ دکتر...

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق تحقیق دانشمندان، یک رژیم غذایی ریسک بیماری قلبی را تا 10 درصد کاهش می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: همه باید بدانیم و فراموش نکنیم که کووید 19 هنوز تمام نشده و همچنان باید مراقب باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: همه باید بدانیم و فراموش نکنیم که کووید 19 هنوز تمام نشده و همچنان باید مراقب باشیم.

وب‌گاه عصر ایران

معاون بهداشت وزارت بهداشت: انتظار نداریم که در آینده نزدیک با پیک شدید و گسترده‌ای از کرونا روبرو شویم اما باید آمادگی های لازم در سیستم بهداشتی و درمانی وجود داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: شیوع بیماری های قلبی عروقی به دلیل تغییر سبک زندگی، پیری جمعیت، و نرخ زنده ماندن بهتر بعد از حملات قلبی و سکته در حال افزایش است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاحیه نخستین جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور عصر امروز پنجشنبه 24 آذرماه با حضور ورزشکاران، مربیان، سرپرستان تیم‌ها و همچنین مقامات و مسوولان وزارت بهداشت در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. در ابتدای این مراسم محمد حسین نیکنام مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت گفت: خوشحالم هستم که...

خبرگزاری تسنیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: نمی‌توان به طور دقیق مشخص کرد که چه زمانی با پیک جدیدی از کرونا مواجه خواهیم شد.

خبرگزاری مهر

آیین افتتاحیه نخستین جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور مدیران وزارت بهداشت و ورزشکاران، مربیان، سرپرستان تیم ها برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیناپرس نوشت: جهان طی هفته های اخیر شرایط غیر قابل اطمینانی را از نظر همه گیری کرونا پشت سر می گذارد. از یک سو در برخی کشورهای جهان شاهد کاهش موارد ابتلا به این بیماری هستیم و از سوی دیگر برخی کشورها با موج جدید کووید 19 مواجه شده اند.