یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیته علمی کشوری کرونا اعلام کرد: به محض مشاهده اولین سیگنال‌ها، موج جدید کرونا اعلام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیته علمی کشوری کرونا با اشاره به لزوم راه اندازی کلینیک‌های پساکرونا در کشور گفت: حداقل حدود 10 تا 30 درصد از بیماران مبتلا به کرونا ممکن است دچار کووید دراز مدت شوند بنابراین جدا از اینکه کرونا کنترل شود یا نه باید به کووید درازمدت توجه کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز گذشته (سه شنبه) هشدار داد که احتمال انتقال بیشتر بیماری آبله میمونی در اروپا و مناطق دیگر در تابستان امسال زیاد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز گذشته (سه شنبه) هشدار داد که احتمال انتقال بیشتر بیماری آبله میمونی در اروپا و مناطق دیگر در تابستان امسال زیاد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رشد روزافزون مصرف دخانیات یکی از معضلات جوامع جهانی بوده و متأسفانه جامعه ورزشکاران را هم دربرگرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر بهداشت، در نامه‌ای به دانشگاه‌ها، خواستار اعمال مراقبت‌های بهداشتی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناسان می‌گویند: بیشتر مردم از ضررهای مصرف سیگار و قلیان اطلاع دارند، اما بسیاری از مصرف کنندگان مواد دخنی با آگاهی از عوارض آن، همچنان اصلاح رفتار ندارند و این در حالی است که براساس تازه‌ترین گزارش‌ها سالانه 60 هزار نفر به دلیل مصرف دخانیات در کشور جان خود را از دست می‌دهند.

وب‌گاه عصر ایران

عین اللهی ضمن تاکید بر لزوم معرفی موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران به دنیا گفت: دانشگاه‌ها باید برای معرفی توانمندی‌های حوزه سلامت به سایر کشورها، برنامه ریزی کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیماری آبله میمونی در این روزها خیلی سر و صدا کرده، اما هنوز معلوم نیست چقدر خطرناک است. با این حال، معاون وزیر بهداشت، در نامه ای به دانشگاه ها، خواستار اعمال مراقبت های بهداشتی شده است.

خبرگزاری دانا

موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی این روزها هم نیازهای داخلی را تامین می‌کند و هم گوشه چشمی به تامین نیازهای کشورهای همسایه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رشد روزافزون مصرف دخانیات یکی از معضلات جوامع جهانی بوده و متأسفانه جامعه ورزشکاران را هم دربرگرفته است؛ موضوعی که دستیابی هرچه سریع‌تر به راهکاری برای حل این معضل را به یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان بدل می‌کند.

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در اوج کرونا و درگیری با دلتا، واکسن چندانی در اختیار نداشتیم و منتظر تأمین واکسن از مسیر کوواکس بودیم، در صورتی که نه منابع مالی خودمان و نه واکسن را به ما ندادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت گفت: در اوج کرونا و درگیری با دلتا، واکسن چندانی در اختیار نداشتیم و منتظر تأمین واکسن از مسیر کوواکس بودیم، در صورتی که نه منابع مالی خودمان و نه واکسن را به ما ندادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در اوج کرونا و درگیری با دلتا، واکسن چندانی در اختیار نداشتیم و منتظر تأمین واکسن از مسیر کوواکس بودیم، در صورتی که نه منابع مالی خودمان و نه واکسن را به ما ندادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست وزیر امور خارجه با مدیران و کارشناسان ارشد معاونت حقوقی و بین‌المللی این وزارتخانه درمورد موضوعات مربوط به مهار پدیده گرد و غبار، مشکلات زیست محیطی، مهاجرین و حقوق بشر برگزار شد.