یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری تسنیم

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده است، گفت: بیش از 500 نفر هنوز به دلیل ابتلا به کرونا در بخش‌های آی‌سی‌یو بستری هستند.

وب‌گاه الف

هر ساله در تاریخ 31 مه "روز جهانی بدون دخانیات" به منظور افزایش آگاهی در مورد آسیب های ناشی از مصرف دخانیات گرامی داشته می شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه حدود 8 تا 10 میلیون نفر مصرف‌کننده دخانیات در کشورمان داریم؛ نام استان‌های صدرنشین در مصرف سیگار را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دکتر "روزاموند لوئیس" کارشناس ارشد بیماری آبله میمونی در سازمان جهانی بهداشت در این باره گفت: انتظار نمی‌رود صدها مورد گزارش شده ابتلا به آبله میمونی تا به امروز، به یک همه گیری دیگر تبدیل شود، هرچند هنوز نکات ناشناخته بسیاری در مورد این بیماری وجود دارد، از جمله اینکه دقیقا چگونه گسترش پیدا می کند و آیا توقف ایمن سازی جمعی آبله طی چندین دهه قبل، ممکن است به نوعی سرعت انتقال آن را افزایش...

خبرگزاری تسنیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به این که ایران در حال رایزنی برای تأیید واکسن‌های ایرانی کرونا برای اعزام حجاج است، گفت‌:‌اگر کسی سه دوز واکسن ایرانی زده باشد باید دو دوز دیگر واکسن مورد تأیید عربستان را تزریق کند.

خبرگزاری تسنیم

به گفته سازمان بهداشت عمومی کشور انگلیس، 71 مورد دیگر ابتلا به "آبله میمون" در این کشور تأیید شده و مجموع مبتلایان به 172 نفر رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: بیماری آبله میمونی به همه گیری تبدیل نمی‌شود اما هنوز نکات بسیاری در مورد این بیماری ناشناخته است.

وب‌گاه فرارو

شبکه اسکای‌نیوز به نقل از روزنامه انگلیسی "دیلی میل" گزارش کرده بود که احتمالا منشا اولیه شیوع فعلی ویروس آبله میمونی از جشنواره همجنس‌گرایان در جزایر قناری بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان جهانی بهداشت هشدار داد: صنعت دخانیات فراتر از تاثیر مخربش بر سلامت عمومی، با ایجاد آلودگی و انتشار گازهای گلخانه‌ای، منشا خسارات زیست‌محیطی «ویرانگر» است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران با یادآوری تحصیل بیش از 50 هزار دانشجو و اسکان حدود 10 هزار دانشجو در خوابگاه‌های دانشجویی در این دانشگاه نسبت به افزایش مصرف دخانیات در بین دانشجویان طی سال‌های اخیر ابراز نگرانی کرد.