یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: از 13 می تا 2 ژوئن، 780 مورد آبله میمون در 27 کشور غیربومی این بیماری شناسایی شده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست، درباره وضعیت کرونا در کشور گفت: اگر بخواهیم فقط بر پایه بستری و مرگ‌ومیر به وضعیت اپیدمی نگاه کنیم، اپیدمی نه تنها در کشور ما، بلکه در همه جهان روند کاهشی معناداری داشته است که من نام آن را آتش‌بس یک‌طرفه ویروس علیه جامعه بشری گذاشته‌ام.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: هیچ مورد تاییدشده‌ای از ابتلا به بیماری آبله میمونی در کشور وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: هیچ مورد تاییدشده‌ای از ابتلا به بیماری آبله میمونی در کشور وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: هیچ مورد تاییدشده‌ای از ابتلا به بیماری آبله میمونی در کشور وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:

خبرگزاری تسنیم

روز گذشته بالاخره پس از 2 سال و 100 روز، آمار فوتی‌های کرونا در کشور به صفر رسید؛ اما این دستاورد چگونه حاصل شد؟

وب‌گاه 55 آنلاین

بنابر تازه‌ترین آمار ارائه شده از سوی سازمان جهانی بهداشت (WHO) تاکنون بیش از 550 مورد تایید شده آبله میمونی گزارش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: کارشناس ارشد سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که صدها مورد از آبله میمونی که در سراسر جهان گزارش شده است احتمالاً به یک بیماری همه گیر تبدیل نمی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: نمی‌توانیم بگوییم آبله میمون وارد کشور نمی‌شود؛ زیرا در تمام دنیا این بیماری مشاهده شده است ولی جای نگرانی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت و سلامت روان نیویورک گفت که در مجموع چهار نفر به ویروس آبله میمون در این شهر مبتلا شده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیته علمی کشوری کرونا با بیان اینکه به محض مشاهده اولین سیگنال‌ها، موج جدید کرونا اعلام می‌شود، گفت: بر اساس ارزیابی آخرین گزارش‌ها، هنوز سیگنالی از افزایش موارد کرونا و موج جدیدی از این بیماری در منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت نداریم.

وب‌گاه الف

در شرایطی که متخصصان هنوز نگران طغیان کرونا هستند، اخیرا یک برنامه تلویزیونی، برداشتن ماسک را جشن گرفت. معاون وزیر بهداشت می‌گوید حذف ماسک باید از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود و هیچ سازمانی حق چنین اقدامی ندارد