دوشنبه 23 مهر 1403

سازمان‌های مختلف خراسان رضوی بر حمایت از فلسطین تاکید کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سازمان‌های مختلف خراسان رضوی بر حمایت از فلسطین تاکید کردند

مشهد - ایرنا - سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف خراسان رضوی با صدور بیانیه‌های جداگانه بر حمایت از مردم فلسطین تاکید کردند.

در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی آمده است: امسال تقارن روز جهانی قدس روزی که نماد مبارزه با ظلم و اشغالگری است با روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان که نماد مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی است بیانگر پیوند آرمان قدس شریف با ارزش های ناب انقلاب اسلامی است.

این بیانیه می‌افزاید: ملت شریف و انقلابی ایران همانگونه که در دوران دفاع مقدس گوش به فرمان امام خمینی (ره) حماسه فتح خرمشهر را آفریدند امروز نیز با ایمان و خودباوری، تبعیت و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه امور خویش قرار داده و تا آزادی و فتح قدس شریف، گوش به فرمان رهبر خود می‌باشند.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه خود آورده است: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ضمن ابراز انزجار از تحریم‌های صورت گرفته از سوی برخی کشورهای غربی علیه حزب الله لبنان و انزجار از طرح معامله قرن از سوی آمریکا و اعمال سایر فشارها به صورت سازمان یافته و بین‌المللی که با هدف تضعیف مقاومت و پایداری انجام می‌پذیرد، بر عهد و میثاق مجدد با آرمان‌های بنیانگذار روز جهانی قدس در دفاع از ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین و وفاداری به آرمان‌های آزادی قدس شریف تاکید می‌کنیم و بر ضرورت و حفظ وحدت و همدلی راهبردی تمام گروه‌های فلسطینی برای مقابله با نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی تاکید می‌ورزیم و اعلام می‌داریم تا آزادی کامل قدس شریف در کنار ملت مظلوم و مقاوم فلسطین ایستاده‌ایم.

دبیرخانه کنگره ملی بزرگداشت 18 هزار شهید استان خراسان رضوی هم در بیانیه‌ای با گرامیداشت روز جهانی قدس، حمایت از ملت فلسطین و تعظیم به مقام شامخ شهدای عالیقدر راه آزادی قدس به ویژه سردار سرافراز سپاه اسلام "شهید حاج قاسم سلیمانی"، بر تداوم رسالت خطیر آن شهید و فرمانده سرافراز تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: روز قدس، یادآور یکی از ابتکارات امام امت و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی است.

این بیانیه می‌افزاید: نقش آفرینی دلاورمردان خراسانی در باز نمودن راه‌های نزدیک شدن به شهر قدس در کنار دلاورمردان جبهه مقاومت و یگان‌های فاطمیون گواهی بر آغاز آزادسازی قدس عزیز و تحقق اراده الهی علیه استکبار جهانی است.

دبیرخانه کنگره ملی بزرگداشت 18 هزار شهید استان خراسان رضوی در این بیانیه آورده است: به لطف خداوند و اراده حق، آزادسازی قدس نیز در راه است و به زودی جشن پیروزی مقاومت اسلامی و اقامه نماز به امامت ولی امر مسلمین در مسجدالاقصی قبله اول مسلمین جهان و شکل‌گیری منطقه نوین بدون ویروس اسرائیل و میکروب کشنده آمریکا، خبر اول رسانه‌های جهان خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*