دوشنبه 9 مهر 1403

سامانه انتخاب محل امتحانات دانشگاه آزاد فعال شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سامانه انتخاب محل امتحانات دانشگاه آزاد فعال شد

تهران - ایرنا - به منظور حفظ سلامتی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و جلوگیری از تردد در شرایط فعلی، دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به راه‌اندازی سرویس انتخاب محل آزمون کرد.

به گزارش عصر یکشنبه دانشگاه آزاد اسلامی، به منظور ارج نهادن به دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی و حفظ سلامتی این عزیزان و جلوگیری از تردد در شرایط فعلی، دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به راه اندازی سرویس انتخاب محل آزمون کرد.

با توجه به تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی لزوم حفظ سلامت دانشجویان و رعایت پروتکل های بهداشتی و در پی برگزاری جلسات مکرر دکتر طهرانچی درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه در شرایط شیوع ویروس کرونا، سامانه انتخاب محل امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://azmoon99.iau.ac.ir فعال شد و در دسترس دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت.

منظور رفاه حال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و حفظ سلامت آنها، شرایطی فراهم شد تا مراجعه دانشجویان به واحدهای دانشگاهی محل سکونت خود امکان پذیر شود. در این روش دانشجویان غیربومی مجبور به حضور در واحد دانشگاهی محل تحصیل خود نیستند و می‌توانند برای حضور در جلسات امتحانات، به واحد محل زندگی خود مراجعه کنند.

با استفاده از این سامانه، دانشجویان می‌توانند در طرح تعاون آزمون، از شهر محل سکونت خود در آزمون‌های پایان ترم دانشگاه شرکت کنند. با مدیریت سوالات و پاسخ‌ها و ایجاد بستر مراقبت آزمون در این اپلیکیشن، این امکان فراهم شده که دانشجویان غیربومی به مراکز دانشگاهی نزدیک محل سکونت خود مراجعه کرده و امتحان دهند.

گفتنی است راهنمای تصویری سامانه امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://azmoon99.iau.ac.ir/fa/page/4 در دسترس دانشجویان است.

*س_برچسب‌ها_س*