سه‌شنبه 17 مهر 1403

سبک زندگی اجتماعی با شرایط کرونا منطبق شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سبک زندگی اجتماعی با شرایط کرونا منطبق شود

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با بیان اینکه تا زمان درمان قطعی کرونا فاصله داریم، گفت: برای پیشگیری از انتقال این ویروس، سبک زندگی اجتماعی باید با شرایط شیوع ویروس کرونا منطبق شود.

غفور قاسم پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انتظار می رود مردم با توجه به وضعیت 9 ماه گذشته بیش از پیش برای مقابله با کرونا آگاهانه تر رفتار کنند و تجمع در مکان های خاص پرهیز نمایند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی، بسیج، ضابطین نیز باید با جدیت بیشتر برخورد با متخلفان قوانین ضدکرونایی را در دستور کار قرار دهند.

قاسم پور گفت: یکی از بندهای اصلی مصوبه ستاد مقابله با کرونا، تشدید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی و اعمال جریمه است و خوشبختانه در کرج بیشتر مردم، پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند و برای مابقی نیز باید به شیوه های ارشادی همراه با اجرای طرح شوند.

وی در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت‌های شدید از ابتدای آذرماه خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیات دولت نتایج محدودیت های یک هفته گذشته را مثبت ارزیابی کرده و امیدواریم تا پایان هفته جاری شاهد ماحصل تلاش های شبانه روزی اعضای ستادهای مبارزه با کرونا در کشور و شهرمان کرج باشیم.

قاسم پور تاکید کرد: تمام اهتمام عوامل اجرایی و نظارت ها در سطح شهر برای رسیدن به شرایط عادی از حیث شیوع ویروس کرونا است و به موازات آن تلاش می شود تا فعالیت های اقتصادی مردم نیز با رعایت ضوابط تداوم یابد.

استان البرز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*