چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صبحگاه پادگان دوکوهه اندیمشک ادامه داد: همانطور که مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شده است، راه قدس نیز به دست رزمندگان اسلام باز خواهد شد. وی ادامه داد: پادگان دوکوهه اندیمشک محلی برای پرورش رزمندگانی بود که بنیانگذاران فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صبحگاه پادگان دوکوهه اندیمشک ادامه داد: همانطور که مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شده است، راه قدس نیز به دست رزمندگان اسلام باز خواهد شد. وی ادامه داد: پادگان دوکوهه اندیمشک محلی برای پرورش رزمندگانی بود که بنیانگذاران فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری در منطقه شدند. فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران گفت: پیروزی جبهه مقاومت و مردم فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی را به زودی جشن خواهیم گرفت. وی افزود: مقدمه پیروزی نهایی فلسطین با عملیات طوفان الاقصی به دست رزمندگان و مجاهدان فلسطینی و پاسخ کوبنده سپاه مقتدر اسلام فراهم شده است.

سردار حسن زاده اظهار کرد: رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی پاسخ کوبنده از پاسداران انقلاب دریافت کرد و طعم ضربه مهلک رزمندگان اسلام را چشید.

وی افزود: پیام این اجتماع بزرگ که با حضور رزمندگان، پیشکسوتان، جوانان و خانواده شهدا برگزار شد، استمرار حضور در میدا برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

سردار حسن زاده تاکید کرد: فرمانده مقتدر و شجاع کل قوا پیش از این به سران جنایتکار صهیونیستی اخطار داده بود که اگر غلطی از آن‌ها سر بزند تل آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود.

وی افزود: جنایتکاران کودک کش صهیونیستی طعم ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه اسلام را در پاسخ به جنایت حمله به کنسولگری ایران در سوریه چشیدند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران گفت: دشمن صهیونیستی و حامیان آن تصور می‌کردند با ایجاد لایه‌های متراکم دفاعی و پدافند هوایی می‌توانند جلوی موشک‌های جمهوری اسلامی گیرند، ولی گنبد آهنین توان ایستادگی در مقابل اراده خدا و توان رزمندگان اسلام نداشت.

وی افزود: رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس همچنان آرمان آزادی قدس و نابودی تمام عیار رژیم صهیونیستی را در سر دارند.

سردار حسن زاده ملت ایران را ملت امام حسین (ع) دانست و اظهارکرد: ملتی که از شهادت هراس ندارد شکست ناپذیر است.

وی ادامه داد: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران با اشاره به ارتباط دوکوهه و بیت المقدس گفت: فرمانده شجاع جاوید نشان حاج احمد متوسلیان به عنوان نخستین شهید راه قدس یکی از مولفه‌های ارتباط میان این 2 مکان مقدس است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران اظهار کرد: طراحان عملیات الی بیت المقدس در دوران دفاع مقدس از همان ایام علاوه بر آزادی خرمشهر به فکر آزادی بیت المقدس بود.

وی افزود: عملیات «الی بیت المقدس» مراحل مختلف و متنوعی دارد که مراحل آن محدود به دوران دفاع مقدس نبود و حضور در عراق و سوریه و آزادسازی بصره، بوکمال و حلب استمرار این عملیات بود.

سردار حسن زاده تاکید کرد: شواهد نشان می‌دهد که روز به روز به آخرین مرحله عملیات «الی بیت المقدس» که همان آزادسازی بیت المقدس و شکست تمام عیار رژیم صهیونیستی، پیروزی عزتمندانه مردم مظلوم فلسطین و غزه است، نزدیک می‌شویم.

دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران با بیان اینکه دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است، گفت: نسل دیروز، امروز و فردای مقاومت در این اجتماع بزرگ گرد آمده اند تا نشان دهند همچنان پای این انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه پادگان دوکوهه آسمانی درخشان از ایثارگری و معنویت است، افزود: این پادگان یادگار حاج احمد متوسلیان آن فرمانده ماندگار دوران دفاع مقدس و لشکر حضرت محمد رسول الله (ص) است.

سردار حسن زاده ادامه داد: شهدا به ما یاد دادند که تمام افعال ما تنها برای خدا باشد و این رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.