یک‌شنبه 13 خرداد 1403

سردار سلامی: فروپاشی اسرائیل بسیار نزدیک است

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
سردار سلامی: فروپاشی اسرائیل بسیار نزدیک است

فرمانده سپاه گفت: امریکای جنایتکار رژیم صهیونیستی را به عنوان یک سرپل سیاسی و امنیتی و جغرافیایی در متطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاستهای او باشد.

 

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در اجتماع بزرگ راهپیمایی روز قدس در تهران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خنجری است که نظام مزور و شیطانی انگلیس از 75 سال پیش در پهلوی پیکره امت اسلام فرو کرد و پس از آن امریکای جنایتکار این رژیم را به عنوان یک سرپل سیاسی و امنیتی و جغرافیایی در متطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاستهای امریکای جنایتکار باشد.

سلامی افزود: از آن تاریخ ننگین به این طرف، رژیم صهیونیستی به عنوان یک موجودیت تصنعی در ذیل سیاسیتهای شیطانی غرب قرار گرفت و جنایتهای بی شمار آنها امنیت و آسایش را از ملت فلسطین و بخش دیگری از سرزمینهای اسلامی و عربی گرفته است.

وی ادامه داد: تا پیش از انقلاب اسلامی نبردهایی از سوی امریکا و انگلیس و فرانسه با میدان داری رژیم صهیونیستی برای بی سرزمین کردن و آواره کردن ملت ریشه دار فلسطین انجام گرفت و همچنین جنایتهای دیر یاسین و کفر قاسم و قانا و تهاجام 33 روزه در لبنان و 51 و 22 روزه و همه اینها نمادهای کاملاً واضحی است از اینکه این سم مهلک که توسط امریکا بر پیکر جهان اسلام تزریق شده است در حال کشتار مسلمانان است.

فرمانده سپاه گفت: امریکای فاقد عقل سیاسی برای حفظ و بقای این رژیم بی ریشه که فروپاشی آن از هر نظر بسیار نزدیک است، هزینه های سنگین اقتصادی و سیاسی و امنیت فراروانی را متحمل شده است.

سردار سلامی با بیان اینکه جنایتهای رژیم صهیونیستی تحت حمایت امریکا، ایالات متحده را در مرکز نفرت جهانی و جهان اسلام قرار داده است، خاطرنشان کرد: شخصیت سیاسی امریکا تحت تاثیر حمایت مالی و لجستیکی از رژیم صهیونیستی و حمایت سیاسی در وتو کردن همه قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل و حمایت روانی از رژیم صهیونیستی و تلاش برای غلبه دادن اراده سیاسی خود از طریق سلطه دادن این رژیم بر جهان اسلام قرار گرفته است.

وی گفت: شخصیت اخلاقی و سیاسی امریکا در منطقه و جهان در حال زوال است و امریکا مجبور شده تمرکز خود را از اقتصاد بر امنیت در شرق مدیترانه قرار دهد و زوال او از این منظر شتاب گرفته اما امریکا همچنان حاضر نیست این رژیم را رها کند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: زژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است و در اتاق مراقبتهای ویژه سیاسی و امنیتی و روانی امریکا در حال نفس کشیدن است و هرگاه این دستگاه تنفس مصنوعی غرب از بینی رژیم صهیونیستی برداشته شود او حیات نباتی به خود خواهد گرفت و فرو خواهد ریخت و این نزدیک است و دور نیست.

ادامه دارد...

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.