جمعه 28 اردیبهشت 1403

سردار سلیمانی: ملت‌های مسلمان با الگوی بسیج در مقابل نظام سلطه قرار گرفته‌اند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
سردار سلیمانی: ملت‌های مسلمان با الگوی بسیج در مقابل نظام سلطه قرار گرفته‌اند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز (5 آذر) تهران با تبریک هفته بسیج و سالروز نیروی دریایی ارتش و گرامیداشت یاد دانشمند شهید فخری زاده گفت: بعد از تصرف لانه جاسوسی در 13 آبان سال 58 امام راحل فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند. ملت بزرگ ایران با صدور این فرمان از یک تشکیلات گسترده و بزرگ و مردم‌پایه برخوردار شد. از همان روزهای تأسیس بسیج، نقش‌آفرینی این تشکیلات مردمی برای ملت ایران و ملت‌های مسلمان آشکار شد؛ چه در قبل از تجاوز رژیم بعثی و خصوصا در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت ایران.

وی ادامه داد: شجره طیبه الهی بسیج در همه زوایای دفاع مقدس حاضر شد، در میدان‌های نبرد و در پشت جبهه‌ها. در میدان‌های نبرد حضور فرزندان داوطلب ملت ایران نبرد عاشورایی و علوی را شکل داد و متکتب دفاعی را خلق کرد و دشمن را در تجاوز ناکام گذاشت و تجاوز سهمگین را تبدیل به گنجینه تمام ناشدنی برای انقلاب و ملت‌های مسلمان کرد.

سلیمانی افزود: تهدید بزرگ حمله به ایران با حضور فرزندان ملت ایران و تقدیم ده‌ها هزار شهید، جانباز و آزاده تبدیل به فرصت تاریخی شد که امروز ملت‌های مسلمان از این مکتب الگو گرفته و جبهه‌های مقاومت را در مقابل صیونیست و نظام سلطه شکل داده‌اند.

ادامه دارد...

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج هفته بسیج دفاع مقدس این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است