چهارشنبه 11 مهر 1403

سردار وحیدی: خسارت‌های زیادی به مراکز نظامی اسرائیل وارد شده است‌/ نتانیاهو درهای جهنم را به روی خود گشود

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
سردار وحیدی: خسارت‌های زیادی به مراکز نظامی اسرائیل وارد شده است‌/ نتانیاهو درهای جهنم را به روی خود گشود

اقتصادنیوز: فرمانده پیشین سپاه قدس گفت: جمهوری اسلامی دیشب فقط مراکز نظامی را مورد هدف قرار داد که البته گزارش‌های اولیه هم حاکی است که خسارت‌های زیادی به این مراکز وارد شده است‌.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سردار احمد وحیدی فرمانده پیشین سپاه قدس گفت: جمهوری اسلامی با توجه به رعایت اصول انسانی و اخلاقی فقط مراکز نظامی را مورد هدف قرار داد که البته گزارش‌های اولیه هم حاکی است که خسارت‌های زیادی به این مراکز وارد شده است‌. وی تاکید کرد: این موضوع برای اقتدار ملت ایران و اقتدار امت بسیار ارزشمند بود. واقعا با این عملیات قلب همه مومنین شاد شد و البته نشان داد که رژیم صهیونیستی باید در محاسبات خودش یک تغییر جدی بدهد و بداند که رد شدن از خطوط قرمز بسیار برایش خطرناک و سهمگین خواهد بود‌. وی با اشاره به کشتار دسته جمعی مردم غزه و ترور شهید هنیه و شهید سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان گفت: صهیونیست‌ها حماقت بزرگی کردند و نتانیاهو با این حماقت بزرگ درهای جهنم را روی خودش باز کرد. وحیدی تامید کرد: به کسانی که با قدرت و اقتدار شب گذشته صحنه های غرورآفرین را برای ملت خلق کردند تبریک می گوییم، به عزیزان ما در نیروی هوافضای سپاه پاسداران و در نیروهای مسلح.

خبر مرتبط بازی خطرناک اسرائیل در خاورمیانه / رویارویی تهران و واشنگتن قریب‌الوقوع است؟

اقتصادنیوز: تریتا پارسی، تحلیلگر مسائل بین الملل با انتشار یادداشتی ضمن هشدار درباره وقوع رویارویی تمام عیار و مستقیم میان تهران و واشنگتن، انفعال بایدن و استراتژی شکست خورده رئیس جمهوری ایالات متحده را عامل بی ثباتی حاکم بر خاورمیانه دانست و مدعی شد که بایدن اشتباه بوش را تکرار کرده و این کشور را وارد رویارویی بی پایان کرده است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
سردار وحیدی: خسارت‌های زیادی به مراکز نظامی اسرائیل وارد شده است‌/ نتانیاهو درهای جهنم را به روی خود گشود 2