دوشنبه 9 مهر 1403

سرمربی تیم فوتسال خراسان: موافق موکول شدن مرحله حذفی به فصل بعد نیستیم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرمربی تیم فوتسال خراسان: موافق موکول شدن مرحله حذفی به فصل بعد نیستیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان گفت: موافق موکول شدن مرحله حذفی به فصل بعد نیستیم. این نظریه قابل اجرا نیست زیرا با این بازیکنان به پلی‌آف رسیدیم و اگر آنان در فصل بعد نباشند تجربه شیرین قهرمانی را نمی‌چشند و به بازیکنان جدید این تجربه می‌رسند و منصفانه نیست.

فاطمه شریف روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: تابع تصمیمات فدراسیون و سازمان لیگ هستیم و وقتی تیمی نتواند تمرینات کافی را داشته باشد و در وضعیت قرمز باشد سازمان لیگ به آن تیم فرصت می‌دهد تا تمرین کند. شعار ورزش عدالت است و اگر قرار است حفاری تمرین نکند و خراسان با تمرین در مسابقات حضور یابد منصفانه نیست. هرچند تنها خوزستان در وضعیت قرمز قرار ندارد و مشهد هم به مدت یک هفته در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

وی در واکنش به سخنان مدیرفنی تیم ملی فوتسال زنان مبنی بر موکول شدن پلی‌آف به فصل بعد گفت: موافق این نظر نیستم و قابل اجرا نیست. زیرا در فصل آینده مشخص نیست که کدام تیم در لیگ برتر می‌ماند و کدام نمی‌ماند. ممکن است تیم ما در آن زمان قوی یا ضعیف باشد و شاید هیات فوتبال تمایل به ادامه حمایت از تیم نداشته باشد. حتی این امکان وجود دارد با هزینه کمتری این حمایت ادامه یابد و در نتیجه برخی از ملی‌پوشان را در تیم نداشته باشیم.

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان ادامه داد: این نظریه قابل اجرا نیست زیرا با این بازیکنان به این مرحله رسیدیم و اگر فصل بعد نباشند بازیکنان قبلی تجربه شیرین قهرمانی را نمی‌چشند و به بازیکنان جدید این تجربه می‌رسد و منصفانه نیست. علاوه بر آن تمامی متخصصان می‌گویند که کرونا در پاییز بحرانی می‌شود و چطور می‌خواهیم هم مسابقات لیگ و نیز مرحله پلی‌آف این فصل را در فصل آینده برگزار کنیم. این قضیه هرگز شدنی نیست.

وی یادآور شد: اگر سازمان لیگ بخواهد مسابقات این فصل را بدون اعلام قهرمان تعطیل کند ما مشکلی نداریم چون تابع تصمیمات آنان هستیم. دوست داشتیم تا بازی‌ها برگزار شود زیرا تمامی بازیکنان افسرده شده‌اند و مشتاق ادامه مرحله پلی‌آف هستند. بنظرم وقتی تمامی مشاغل باز می‌شود ورزش تافته جدا بافته نیست و باید کارش را شروع کند. هر چند سلامت بازیکنان و جامعه داوری از همه چیز مهم‌تر است و اگر شرایطی فراهم شود تا یکماه پیش از پلی‌آف تمرین کنیم خوب خواهد بود.

*س_برچسب‌ها_س*