شنبه 15 اردیبهشت 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

خبرگزاری تسنیم

سال 1365، «پرویز‌خان» روی نیمکت تیم ملی می‌نشست و ستاره‌های تیم ملی در سالن برج میلاد تشویق شدند، اما سال 1402 در همین سالن حسرت باخت به قطر را خوردیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نهمین روز چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره سه فیلم «احمد»، «پرویز خان» و «شور عاشقی» نمایش داده شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید پورصمیمی با پنج بار نامزدی و سه بار برنده شدن سیمرغ بلورین پیشتاز سایر بازیگران است. اکبر عبدی و نوید محمدزاده هر کدام با سه نامزدی و دوبار برنده شدن، در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. سعید پورصمیمی با پنج بار نامزدی و سه بار برنده شدن سیمرغ بلورین پیشتاز سایر بازیگران است. اکبر عبدی و نوید محمدزاده هر کدام با سه نامزدی و دوبار برنده شدن، در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. به گزارش عرشه...

وب‌گاه الف

خبرگزاری تسنیم

آخرین روز جشنواره فیلم فجر تینو صالحی به فاتح خرمشهر اشاره کرد و المیرا دهقانی از یک شخصیت انسانی فوتبالی گفت. سیامک صفری «شور عاشقی» را روایتگر تراژدی عاشورا دانست و مدیر بازار فیلم درباره پرطرفدارترین بخش جشنواره صحبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم «پرویز خان» با حضور دختر پرویز دهداری و جمعی از مدیران و چهره های فوتبالی و غیر فوتبالی در برج میلاد خانه جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. فیلم «پرویز خان» با حضور دختر پرویز دهداری و جمعی از مدیران و چهره های فوتبالی و غیر فوتبالی در برج میلاد خانه جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. به گزارش عرشه آنلاین، جمعه 20 بهمن ماه فیلم «پرویز خان» رونمایی شد و در نشست خبری این فیلم که بدون...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری فیلم سینمایی «پرویز خان» در سانس دوم روز پنج‌شنبه 20 بهمن در خانه رسانه برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان «پرویزخان» درباره بازی سعید پورصمیمی گفت: در هنگام تولید فیلم به یاد ندارم که یک روز دیالوگ‌ها را حفظ نباشد یا بدون آمادگی سر صحنه بیاید، با احترام به همه بازیگران و هنرمندان، آقای پورصمیمی شانس کسب سیمرغ را دارد.

وب‌گاه تابناک

کاخ چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در نهمین روز محل نمایش سه فیلم است و در میان این آثار فیلم «پرویز» درباره پیروز دهداری و «احمد» درباره شهید احمد کاظمی بیش از سایر آثار کنکجاوی برانگیز است.

خبرگزاری تسنیم

دومین نشست خبری برج میلاد در نهمین شب از جشنواره فیلم فجر 1402 با حضور اصحاب رسانه و برخی از عوامل این فیلم برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امروز جمعه 20 بهمن‌ماه همزمان با نهمین روز از برگزاری چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، «احمد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، «پرویز خان» به کارگردانی علی ثقفی و فیلم «شور عاشقی» به کارگردانی داریوش یاری به نمایش در می‌آید. 90 دقیقه با زلزله بم فیلم «احمد» برای اولین بار قصه‌ای ناگفته از 18 ساعت ابتدایی حادثه زلزله بم و اقدامی قهرمانانه در این...

خبرگزاری تسنیم

امروز در نهمین روز از چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر براساس برنامه اعلام شده سه فیلم برای منتقدان و اصحاب رسانه اکران می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نهمین روز چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره سه فیلم «احمد»، «پرویز خان» و «شور عاشقی» نمایش داده می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرویزخان» را علی ثقفی به‌عنوان یک کارگردان فیلم‌اولی به سرانجام رسانده و بی‌تردید باید اصلی‌ترین برگ‌برنده‌اش را حضور سعید پورصمیمی در نقش اصلی آن دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم پرویز خان به کارگردانی علی ثقفی را دیدم؛ نخستین فیلم این کارگردان در سینمای ایران که تمام تلاش خودش را کرده تا با برانگیخته کردن حس وطن دوستی و غرور ملی مخاطب را مجاب کند تا پس از تماشای این فیلم برایش کف بزند. غروری که سال هاست در سینمای ایران مهجور بوده و کمتر کسی به سراغش رفته است.